Gå til innhold

dere som barberer dere nedentil. se her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan få bort dei røde prikkene?? er så sykt styggt!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barbere med håra og ikkje mot:)

Skrevet

Får ikke røde prikker. Men vet en veninne av meg sleit med det, hun spurte på apoteket og fikk en krem som funka kjempe bra. Husker dessverre ikke hva den het. Men om du spør på apoteket så vet de sikkert.

Andre tips kan være å barbere med hårene. Og å ikke tørr-barbere.

Skrevet

det gjør eg og :( men får prikkene forda..

HI

Skrevet

våger ikke spørre på apoteket :P hehe...

men noen prøvd den grønne gelen som dei selger på kondomeriet?

Skrevet

Det kan være mange grunner til at prikkene kommer..

Prøv å skifte blad så det er helt nytt, bruk alltid barberskum (hvis du allerede bruker det kan det være en reaksjon, så prøv og bytte merke) Bruk gjerne avkjølende/aloe vera olje etterpå, så huden holder seg myk.. (brukes ikke i "åpningen" din altså.....)

Skrevet

bruker ikke barberskum. trodde ikke man skulle bruke det der nede eg.. kansje eg skal prøve det da.. tusen takk for svar jenter :)

Skrevet

Jegbruker heller ikke barberskumm- ekkelt. Men står under dusjen så der er rennende vann heletiden. Om du barberer tørt er det ikke noe rart at der er prikker.

Skrevet

du får kjøpt noe på kondomeriet for det! er en turkis flaske som er for vibratorrens og for å få bort de røde prikkene.. og det funker!!

Skrevet

neida. barbere meg i dusjen å har nytt barberblad nesten hver gang..

men skal prøve med barberskum å viss ikke det funker skal eg kjøpe sånn vibrator rens :)

takk igjen :)

HI

Skrevet

jeg bruker den grønne gellen som de selger på kondomeriet..... den er kjempebra mot disse røde nuppene... :)

Skrevet

Prøv å ta på litt zink salve etter barbering. Fungerer kjempefint og du blir kvitt de røde prikkene.

Skrevet

Barberskum er et must for å ikke få røde prikker ;)

Gjerne barber deg etter du har vasket håret, kroppen osv. Da har hårene fått tid til å bli litt "myke" :P

Skrevet

UNIRENS!

De selger det på kondomeriet og på nett :-)

Funker som bare fyttirakkern, jeg fikk røde prikker uansett hvordan jeg barberte før, men unirens årna opp ;-)

Skrevet

Svaret mitt havna litt langt opp, men kjøp unirens!

Selges på nettet og på kondomeriet, funker som bare det :-)

Skrevet

Jepp, vibratorrensen gjør susen!! :D Mannen bruker den til og med i ansiktet:p

Skrevet

zinksalve virker her! ;) smører meg med en gang eg har kommet ut av dusjen. og smører dagen etter. ingen prikker her;)

Skrevet

mange tips her. får skrive dei ned å prøve en etter en :)

Tusen takk damer :)

HI

Skrevet

Hmm..masse bra tips her :) Takk! :)

Men kor ofte barberer dere? Æ syns håran kommer så fort tebake... Så blir æ så "piggat"...

Skrevet

eg barberer meg når eg føler for det.. men bli ca 3-4 ganger i uken.. å nå skal prikkene bort, å da blir eg "pen"

HI

Skrevet

Prøv babyolje:) Fungerer som bare det her iallefall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...