Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 hvordan få bort dei røde prikkene?? er så sykt styggt!!!!
Gjest Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Får ikke røde prikker. Men vet en veninne av meg sleit med det, hun spurte på apoteket og fikk en krem som funka kjempe bra. Husker dessverre ikke hva den het. Men om du spør på apoteket så vet de sikkert. Andre tips kan være å barbere med hårene. Og å ikke tørr-barbere.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 det gjør eg og men får prikkene forda.. HI
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 våger ikke spørre på apoteket hehe... men noen prøvd den grønne gelen som dei selger på kondomeriet?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Det kan være mange grunner til at prikkene kommer.. Prøv å skifte blad så det er helt nytt, bruk alltid barberskum (hvis du allerede bruker det kan det være en reaksjon, så prøv og bytte merke) Bruk gjerne avkjølende/aloe vera olje etterpå, så huden holder seg myk.. (brukes ikke i "åpningen" din altså.....)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 bruker ikke barberskum. trodde ikke man skulle bruke det der nede eg.. kansje eg skal prøve det da.. tusen takk for svar jenter
Gjest Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Jegbruker heller ikke barberskumm- ekkelt. Men står under dusjen så der er rennende vann heletiden. Om du barberer tørt er det ikke noe rart at der er prikker.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 du får kjøpt noe på kondomeriet for det! er en turkis flaske som er for vibratorrens og for å få bort de røde prikkene.. og det funker!!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 neida. barbere meg i dusjen å har nytt barberblad nesten hver gang.. men skal prøve med barberskum å viss ikke det funker skal eg kjøpe sånn vibrator rens takk igjen HI
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 jeg bruker den grønne gellen som de selger på kondomeriet..... den er kjempebra mot disse røde nuppene...
kristin2 Skrevet 16. april 2008 #12 Skrevet 16. april 2008 Prøv å ta på litt zink salve etter barbering. Fungerer kjempefint og du blir kvitt de røde prikkene.
Gjest Skrevet 16. april 2008 #13 Skrevet 16. april 2008 Barberskum er et must for å ikke få røde prikker Gjerne barber deg etter du har vasket håret, kroppen osv. Da har hårene fått tid til å bli litt "myke"
Hikken Skrevet 16. april 2008 #14 Skrevet 16. april 2008 UNIRENS! De selger det på kondomeriet og på nett :-) Funker som bare fyttirakkern, jeg fikk røde prikker uansett hvordan jeg barberte før, men unirens årna opp ;-)
Hikken Skrevet 16. april 2008 #15 Skrevet 16. april 2008 Svaret mitt havna litt langt opp, men kjøp unirens! Selges på nettet og på kondomeriet, funker som bare det :-)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 16. april 2008 #16 Skrevet 16. april 2008 Jepp, vibratorrensen gjør susen!! Mannen bruker den til og med i ansiktet:p
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #17 Skrevet 16. april 2008 zinksalve virker her! smører meg med en gang eg har kommet ut av dusjen. og smører dagen etter. ingen prikker her;)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #18 Skrevet 16. april 2008 mange tips her. får skrive dei ned å prøve en etter en Tusen takk damer HI
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #19 Skrevet 16. april 2008 Hmm..masse bra tips her Takk! Men kor ofte barberer dere? Æ syns håran kommer så fort tebake... Så blir æ så "piggat"...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #20 Skrevet 16. april 2008 eg barberer meg når eg føler for det.. men bli ca 3-4 ganger i uken.. å nå skal prikkene bort, å da blir eg "pen" HI
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #21 Skrevet 16. april 2008 Prøv babyolje:) Fungerer som bare det her iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå