Gå til innhold

Har så vondt i/under ribbebeina på høyre side..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt det i snart 3 uker og har lyst å bare sette meg ned å gråte...er så lei:(

er 34+3 idag så det er 6 lange uker igjen til termin...takler ikke dette lenger:(

Vil ha henne ut!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff og huff.

Jeg hadde noe lignende i en periode. Vondt å trekke pusten, vondt å hoste, vondt å le og ikke minst å vri seg. Leste et sted at det kan skyldes måten baby ligger på. For meg gikk det over for ca en uke siden (jeg er 37 + 3). Håper i det minste det er LITT trøst i det.

God bedring og Lykke til!

Skrevet

Jeg har hatt vondt i ribbebeina på venstre side i hele dag. Har ikke hatt vondt før i dag. En stund klarte jeg nesten ikke å bevege meg og når jeg pustet inn, stakk det skikkelig. Jeg er 28+1 i dag, så håper virkelig at det gir seg etterhvert!

Skrevet

Jeg og sliter med det samme, har hatt det sånn i flere uker. Legen min mener det er muskulært og at det ikke blir bedre før jeg har født.....(er 33+2) Det er syyykt vondt!

Skrevet

Det hørtes hvertfall ikke betryggende ut. Jeg vet ikke om jeg klarer å fortsette å jobbe hvis det skal være like vondt som det var i dag.

Skrevet

Sliter med det samme selv.. Fikk høre her inne at det mest sannsynlig er babyen som ligger og presser organene inn i ribbeina (jepp!) Utrolig vondt til tider, spesielt når jeg sitter.. Tar bussen ca en time hver vei til jobb hver dag, og det er til tider fryktelig vondt.. Er bare 30 +4 så det kan bli laaaange 10 uker til :-(

Skrevet

Ja er nok jenta som ligger og presser på ting der oppe....håper så inderlig hun snart synker ned i bekkenet for eg holder ikke ut lenger....

Stakkars dere som har enda lenger igjen....føler med dere!

Skrevet

Jeg har hatt det samme i lengre tid , men på venstre side. Fikk i tillegg lungebetennelse og hostet på meg en ribbensbrist. 9 dager igjen til termin , skal jo bli spennende ............

Huff er så lei så lei , men samtidig er jeg glad for hver dag som går så bristen får grodd litt mer..............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...