ScaryMama Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Kjipt at du er syk da! Jeg håpet på at dere skulle være med tillabmannen oppover i morgen:( Lørdag var bra! Vi spiste seksretters middag (pluss to hvileretter, så totalt 8) og mye god vin. Spiste i nesten 5 timer! Også var vi på operahotellet og drakk dårlig mojito resten av natten, det var moro:)
Gjest Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Hørtes digg ut med spennende middag! Hva fikk dere a? Og syk SUGER, men jeg hadde ikke vært med uansett, skal ha kjøretime i morgen mens han er borte. Men vesla blir med opp da:)
ScaryMama Skrevet 15. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2008 Kjipt! Lenge siden jeg har sett effelanten nå he he, men hører at du er SVÆR!!! Når har du tid til å treffes da? Kjøretime med magekjør? Høres hyggelig ut!
Gjest Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Jeg er da ikke svær! Liten og nett:p Haha... (som om jeg noengang vil bli det!) Satser på at det er over til da, er ikke før kvart på 3. Har vært i dag og, han synes jeg er flink og vi er alt godt i gang med forberedelse til oppkjøringa! Kun 6 timer igjen nå samt teori så kommer jeg rånende med bilen!
ScaryMama Skrevet 15. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2008 Ha ha, tobarnsråneren, syns jeg ser det!
ScaryMama Skrevet 15. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. april 2008 Regner med at du ikke kan være med på trilletur på fredag kl 11?
Gjest Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 Trilletur?! Har du truffet Embla el? Sæææærlig den gidder å sitte i vogn på trilletur:p Og sånn litt mer seriøst svar, har forretningsstrategi på fredag, vi skal begynne på et prosjekt som jeg gjerne vil ha med meg.
ScaryMama Skrevet 15. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. april 2008 Men Embla soooooover joooooo! Bla bla, forretningsstrategi du viktigper;)
Gjest Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 Embla sover ikke frivillig nei! (hun sover fra ca 1220- 13 nå da, når vi er heldige, men når hun først sover kan hun sove til 1630 og sånn, rare ungen... Eller bare 20 min...) Men samma det, jeg prioriterer å være viktigper på fredag jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå