Gå til innhold

Dilemma, å velge mellom kolera og pest.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bør komme meg til en gynundersøkelse og ta en celleprøve da det var altfor lenge siden jeg gjort det.

MEN;

enten skal det gjøres hos fastlegen som jeg vrengt sjela mi ut og in for og på en måte føler jeg er blitt for nær til å føle meg komfortabel med å la han gjøre en GU. En fantastisk lege,og venn men et sted går grensa liksom.

ELLER;

Gynekologisk på sykehuset hvor det vil være en ekstremt stor sannsynlighet for at det er kona til eksen som foretar undersøkelsen. Førsåvidt en fantastisk kvinne som kom til å hejlpe meg under fødselen til lill jenta. Men da hadde jeg så vondt at det hadde kunnat være Kongen som sto der og hjalp meg uten at jeg brydd meg et skit. Men det føles jo tross alt mer en lovlig merkelig å la eksens kone drive å grøte rundt der nede....

Uff, mye en skal tenke på sent en tirsdagkveld ;o/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva som er hvilken sykdom...:)

Men ville valgt ex`ens kone... Hun gjør det hver dag og bryr seg neppe om det..

Skrevet

Jeg ville valgt fastlegen, det er jobben hans og han er profesjonell. Men nå synes jeg dette med GU er helt greit, så jeg er kanskje ikke den rette til å svare.

Skrevet

Eg måtte le no;)

Er der ikkje andre valg? Du kan jo be om ein anna lege på sjukehuset, kan du ikkje? Berre seie at akkurat ho syns du det er litt vanskelig å ha som lege til akkurat dette:)

Skrevet

uff,er ikke vi damer rare??

Jeg bare maatte kaste meg i det i forrige uke, og tok GU hos faslegen. Noe jeg foeler er veldig ekkelt, men men.

Du aner ikke...Aldri hatt en saann GU foer. Veldig noeye. Selvsagt var det en sykepleier der.

Da jeg fortalte han at jeg foeler det er ekkelt aa hoppe paa trampoline, fordi det foeles ut som om hele ,meg kommer ut, ba han meg staa over han,mens han satt paa huk paa gulvet!!

:o/

Saa, huff! Nei,du aner ikke hvor noeye han var. Men jeg tenkte hele tiden : "han er lege,han er lege, han har sett tusen kvinnfolk i tuskelaska foer!"

hehe

Hjelper litt ;o)

Han kom med de underligste kommentarer til meg...var reint roed i trynet etterpaa.huffhuffhuff.

Gamle kjerringa paa over 40, vaere saann ei pyse! Gremmes =o)

Men naa er det to aar til neste gang...puh..

Har ikke faatt svar paa celleproeven enda, men faar vel brev.

Lykke til!

Kast deg uti det,du.

Skrevet

Hehe, tja *ale*, er vel en slik gang man får vær glad at det ikke ligger så veeeldig mange konflikter bakover i tid. hehe uff.

Skrevet

Jo det gjør det kanskje, men føler det er en noe komisk og utsatt situasjon.hehehe ;o))

Skrevet

AaaaaaaaHahahahahaha, nå fikk jeg noen underlige bilder i hodet. Lå på gulvet å kikket rett opp i Himalaya, hahahahaha.

jeg trur jeg dauer..... hahahaha.

Skrevet

Himmel og hav NL... hehehehe...

Aldri hørt om før...

Og så tuskelaska da... Bra navn... hehehe

Skrevet

Ja, du aner ikke!!!!!!!!!

Jeg ble sjokkert ...! Mildt sagt.

Der satt/laa han og kikket oppi der, med hodelommelykta!!

Fytti...jeg kom hjem til gubben og fortalte han at tilogmed HAN aldri faar se saa noeye!

Men han sa at jeg saa helt fin ut..haha

Skrevet

fastlegen.. :D Fastlegen min er både psykolog, sjelesørger, all.lege og gynekolog for meg. Det går helt fint det. :D

Skrevet

Du måtte stå over ham mens han satt på huk på gulvet??????

Oh my God!!!!! haha.. Jeg tror seriøst jeg heller hadde dødd altså;) hehehehehe.. Og jeg bryr meg vanligvis ikke en døyt om fastlegen min eller andre kompetente ser meg "i tuskelaska" som du så fint kaller det, men dette tok kaka! ;)

Til HI: Jeg hadde nok valgt fastlegen hvis jeg var deg:) Men bor du så langt utpå landet da? For de aller fleste byer har vel flere privatpraktiserende gynekologer? Da kunne det kanskje vært en idé å prøve en av de? =)

Skrevet

Han satt paa gulvet,ja. Ser jeg skrev "paa huk", men han satt vel paa baken sin, og jeg sto over..gosh!

Og jeg matte ta i som man gjoer naar man er paa do.

:o/

...du tror det tok kaka? Da skulle du bare visst hva han sa...!

huffoghuff,sier naa jeg! hehe

(kan ikke legge ut i det vide og brede om det, fordi jeg har en soenn som er pappa,som leser her inne)

heheh...ikke alt de trenger vite om mora si,da ;o)

((((vinker til soennen sin)))

roedme enda litt mere...

Skrevet

For å snu situasjonen litt da - hadde jeg vært konen til exen din, tror jeg neppe jeg hadde syns det var noe særlig å studere musa di, uansett om jeg var aldri så profesjonell;-)

Så jeg hadde gått for fastlegen;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...