Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Har en tulle på 5 mnder, er invitert på "jente fest" kl 19 lørdag m kjærestene til min samboer som jeg ikke kjenner, men det hadde vært hyggelig å blitt kjent m de, men absolutt ikke noe jeg føler er nødvendig akkurat nå! Samboer maser på meg at jeg har godt av å komme meg vekk litt men jeg er livredd for at han ikke skal klare å ta seg av den lille, m.t.p mat og sånn.... Jeg gir henne grøt x 2 om dagen, ellers bare pupp, hun er ikke glad i mme og heller ikke så flink å ta flaske. Han sier at blir hun sulten nok når hun våkner tar hun flaske, men hun er ikke vant til å vente på at den skal varmes, hun er vant til å få pupp m en gang..... Jeg blir bare stresset av å tenke på å forlate huset alene mer enn en time. Dessuten har vi ikke leggerutinene i orden, hun sovner alt fra mellom kl 19-2230..... og når hun endelig er lagt tar det 2,5-3 timer før hun våkner igjen og skal ha mat. Likevel sier folk at jeg burde gå fordi jeg har godt av det, men gjør man det hvis man enda ikke føler seg klar for det? Gjør man sånt når barnet (nesten) bare tar pupp? Kommer til å være 20 min unna m bil.....
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Så morsom jeg er....kjærestene til min samboers kompiser....
Gjest mphs Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Klart du ikke må gå ut om du ikke føler deg klar for det. Si at du ikke kan denne gangen men at du gjerne blir med en annen gang.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 slik er jeg og.liker best å være hjemme me barna mine selv spesielt minste jenta..mannen min sier det samme som din at jeg har godt av å kommemeg ut,men vet du mamma hjertet mitt sier at jeg skal være hjemme noen ganger mens andre ganger når jeg er 5 min vekke med bil da går jeg.jeg forstår godt hvordan du har det å du må gjøre det du føler for ellers har du det ikke kjekt på fest..vil du så klarer faren å ha barnet,men så er spørsmålet hva utbytte du har av å gå ut hvis du ikke slapper av.jeg er imot at vi skal føle oss tvugne til å gå noen plass om kvelden vi ikke vil..vi er først mamma så tar vi andre ting i andre rekke...rotete svar,men håper du forsto noe av det
Smellt P. Tjukka Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Eller ; kompisene til kjærestens samboere ;-) Over til spørsmålet ; JA , du har godt av å komme deg ut . Samboeren din klarer fint å ta vare på babyen . Hvis ikke så ringer han deg , og du drar hjem og ammer. I værstefall kan han gi litt tynn grøt .Det går sikkert bra. Du kan også vente med å dra til hun har sovnet . Eller du kan holde deg hjemme , hvis du ikke klarer å kose deg . Da er det bedre at du er hjemme . Og ha god samvittighet uansett hva du velger .
pablo Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Hei, ikke gå ut!!! Ikke hvis du ikke vil. Det hadde aldri jeg gjort . gå ut når du er klar for det. Folk er forskjellige. Selv var jeg ute tidlig.Men fordi jeg var klar for det. Din mann hadde nok taklet det der helt fint, men vet hvordan det er. Jeg skriver flere meld til min mann etter jeg er gått. Bare jeg skal på trening. Men de er så flinke så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå