Gå til innhold

Bare 15 dager igjen til mai..:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange som tenker at det ikke kommer til å klaffe med engang? Jeg er forberedt på at det kan ta noen måneder.. så jeg kommer til å dette av stolen hvis det klaffer første måned. :P hehe.. Nesten så jeg håper at det ikke gjør det. :P Huff.. *ler av meg selv*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heheh jeg er nok omvent der;)

Tror det kommer til å klaffe med en gang,noe som det sikkert ikke gjør..:P

Tenker bare sånn uansett. hihi

Skrevet

Åh, to skarve uker, jeg gleder meg sånn! Tankene vingler hele tida, fra superpositive "detta kommer til å bli fullklaff på første forsøk", til "jaja, vi kan jo alltids adoptere om det ikke blir noe på et par-tre år". Må le litt av meg selv. Men vi skal i alle fall gjøre vårt beste for at det klaffer så fort som mulig. Dette blir så spennende.

Skrevet

Ja, så spennende at jeg ikke vet om jeg tør. ;) sambo er jo bare såå klar og 100% sikker. Virker som om det bare er jeg som syns dette er vanvittig skummelt! ;) Men så spennende! :D

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...