Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Mange som tenker at det ikke kommer til å klaffe med engang? Jeg er forberedt på at det kan ta noen måneder.. så jeg kommer til å dette av stolen hvis det klaffer første måned. hehe.. Nesten så jeg håper at det ikke gjør det. Huff.. *ler av meg selv*
hope<3<3 Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 heheh jeg er nok omvent der;) Tror det kommer til å klaffe med en gang,noe som det sikkert ikke gjør.. Tenker bare sånn uansett. hihi
mumifrøken Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Åh, to skarve uker, jeg gleder meg sånn! Tankene vingler hele tida, fra superpositive "detta kommer til å bli fullklaff på første forsøk", til "jaja, vi kan jo alltids adoptere om det ikke blir noe på et par-tre år". Må le litt av meg selv. Men vi skal i alle fall gjøre vårt beste for at det klaffer så fort som mulig. Dette blir så spennende.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Ja, så spennende at jeg ikke vet om jeg tør. sambo er jo bare såå klar og 100% sikker. Virker som om det bare er jeg som syns dette er vanvittig skummelt! Men så spennende! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå