ツWonderfull Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Ikke kjøpt det på lenge, men kjøpte det i dag på imuls.....synes det har vært litt teit de siste gangene jeg kjøpte det, jeg konkluderte med at jeg var for gammel til å lese om sjekking og vinkveld, moter og sexstillinger....hehe.... er 29 snaaaaaaaaart.
Mamma med to søte små Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Jeg sluttet å kjøpe det for 2-3 år siden, jeg er 26... Syns det var alt for mye reklame, og alt for mye "de 10 beste sexstillingene" etc. Men dette er min mening.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 du er "for gammel" til det når du ikke syns det er gøy lenger. jeg har altid vært gammel... hehe
M by M Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Mamma kjøper det innimellom og hun er 42. Vi byttelåner det meste av blader vi kjøper. Alt fra Hjemmet, matblader til Woman :-)
Gjest Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Åh, jeg er blitt for gammel for alle blader, tror jeg. Syns de fleste er kjedelige og så teit med sånn årets ansikt kåring. Hvem bryr seg om det liksom? 16 åringer? I hvertfall ikke sånne gæmliser som meg. Foreldre og barn og er grusomt kjedelig. He he..
Gjest Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Jeg følte jeg ble for gammel for slike moteblader for mange år siden. Står det samme i alle bladene og det er det samme i hvert nr også, om jeg skal på hyttetur lenger enn en helg og jeg har alt av interiørblader og fhm så kjøper jeg kanskje elle for eks, men det nye er bare dritten synes jeg. Synes det er latterlig med blader som slakter tynne kjendiser på en side og så har slanketips og reklame med tynne modeller på neste side også.. Jeg er snart 21 foresten
M by M Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Jeg ser på slikt som meningsløs avkobling fra hverdagen jeg og nyter det de 30 min det tar å bla igjennom :-)
Nyseryllikberta Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 Hehe, jeg er 36 og abonnerer fortsatt;)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 HAr akkurat sagt opp abbonementet....til fordel for Foreldre og barn!! Er 32 år:0) Enig med deg, blir litt samme kverna oppatt og oppatt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå