KnertiMagen Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Skummelt. Etter første samleie etter mens har jeg begynt å føle meg gravid. Tror ikke jeg er det men.. Har liksom de fleste symptomer på det. Har fulgt p-pille brettet etter punkt og prikke. Men syns likevel det er merkelig.. Ømme bryster helt fra siste mensdag til nå, kvalm, humørsvingninger, slapp og vil helst sove MYE. Og luktesansen er betydlig forbedret.. Merkelig det, når jeg selv tror det er liten sjanse for at jeg kan ha blitt gravid.
♥Cherrypie♥ Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 jeg gikk på yasmine å måtte slutte etter 5 piller fordi jeg fikk de værste graviditets symptomene..kvalm, ømme pupper, trøtt, magen var helt oppblåst å jeg orket rett å slett ikke gå på dem mere for jeg følte meg så gravid at jeg tok en haug med tester men var ikke gravid! du kan ta en test å se!men om du har hatt det siden mensen er d nok stor sjangse det er pillene..har du gått på de lenge??rart om d kommer sånn plutselig nå om du har hatt de lenge,men om du er nybegynnt på pilla skal du ikke se bortifra at det er bivirkninger,mange sier d går over etter 3-4 brett..håper du finner ut av d, er test vil iallefall slå ut når du har fått symptomer om du er gravid å p pillene kan heller ikke lage falsk pos resultat så da vet du sikkert:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå