Suprise! Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jeg gikk(er i perm nå) på yrkesrettet attføring. Fikk innvilget et motekonulent kurs etter eget ønske med tanke på at jeg ønskt å jobbe/eie etter hvert en klesbutikk.Men jeg har ikke sååå lyst lenger.Valgte det også med tanke på å utdanne meg i samme gren som det jeg jobbet som før. frisør. Alltid likt å jobbe med mennesker. Ha lyst til å bli omsorgsarbeider.Har hatt lyst til det lenge,men tenkte jeg mått ta et kort kurs for i det hele tatt få noe fra nav.Angrer litt ja. Er det rart/dumt å spørre om å få denne omsorgsarbeider utdanningen etter endt perm?... i forhold til hva jeg gjorde før perm mener jeg.... Uff,føler på meg at det blir så dumt å spørre etter det når jeg har bablet på moter og klesbutikk:/ Noen synspunkter?
Gjest Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Spør! Og forklar hvorfor du spør:) Det verste som kan skje er at du får nei?!
mammatiltosøtesmå Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Nei, jeg synes du skal spørre jeg. Viktig at man er motivert for det man gjør og det er nok ikke første gang en handlingsplan blir endret. Men lurer på hvordan man får innvilget perm på attføring? Får du automatisk reaktivert attføringen din når du starter med tiltaket igjen uten at det må søkes? Og vet du hva som er gyldige grunner for å få innvilget perm?
Suprise! Skrevet 15. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2008 Takk for svar! Ja vet jo at man enten får ja eller nei,men jeg vet bare ikke hva jeg skal si i og med at jeg har ombestemt meg:/ Man MÅ ta ut 6 ukers perm når man har fått barn.Å det kan man ha opptil ett år. Hvis ikke attføringen blir gjenopptatt før det har gått ett år må man ta hele prosessen opp igjen... Om evt andre grunne for perm vet jeg ikke noe om:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå