2barnsmamma og kanskje en til? Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Vet ikke om det har vært diskutert her tidligere i dag (letet litt men fant ikke noe) Hva tenker dere? Tror dere de kan være skyld i at hun har tatt sitt eget liv? Min mening: jeg tror ikke at de ene og alene har skyld i dette, men at de kanskje har tippet en person som allerede var på kanten av stupet.
Sivalur Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Er enig med deg. Jeg hadde neppe hoppet ut vinduet etter et sånt resultat - men så hadde jeg heller aldri gått innom for å ta en slik test, scientologi er tull og tøv og hjernevasking. Hun hadde nok noen problemer fra før av vil jeg tippe.
Mille** Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Huff, jeg vet ikke hva jeg skal tro.......hun var venninne med min søster, orker ikke spekulere i det......tragisk er det!!
Sivalur Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 JoSo, du har så rett så rett... det er bare tragisk og jeg skulle ikke 'spekulert'... men var mest for å si min mening om scientologi, noe tull og tøys er det...
2barnsmamma og kanskje en til? Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2008 Enig med du Yadda - har ikke noe sansen for scientologigreiene. Syns det allikevel er tragisk at de blir beskyldt for å ha forårsaket noen sin død.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå