Gå til innhold

Når fikk dere "mage" ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 9 og her kan det godt sees ja =)

Mens min mor påstår at det ikke er mulig,selv om jeg var sånn med førstemann også..hehe..!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er snart i uke 10 og her kan det sees veldig godt. Dette er min første.

Gynekologen min sier at fra og med uke 8 så begynner magen faktisk å vokse uten at det er luft eller slappe muskler. Før uke 8 så er det meste luft, slappe muskler (at man ikke lengre klarer å holde inn magen fordi de aller fleste gjør det til vanlig) og ganske ofte synsbedrag.

Kan jo tenke selv at ved 7 uker så er spiren knapt 1cm :)

Men at den har begynt å vokse nå.. det har den.. så er bare å nyte det :)

Skrevet

magen poppet ut ca uke 8 og oppover, det du sier endelig-gravid, det visste jeg ikke :) bare fått trøkt inn i huet at det var slappe muskler osv..hmm

er nå 12+3 og den er stor og rund ja, men på en måte føler jeg at jeg ser bare feit ut men. legger ut bilde hver uke, også for min egen del så... hmm..

Skrevet

Eneste grunnen til at jeg vet det er at når vi skulle til ultralyd i uke 7 så kom jeg vaggende inn som om jeg var høygravid *ler*

Jeg er nemmelig en av dem som har litt mage normalt, og som ubevisst holder den inn hele tiden. Når lufta begynner å fylle opp så løsner musklene og man har ikke sjans til å trekke inn magen. Gynekologen holdt på å trille overende av latter når jeg kom vaggende inn og måtte forklare dette *ler*

Skal bli spennende å se hva han sier i morgen.. for jeg vagger ennå.. hehe

Skrevet

hehe, har også litt ekstra å ta i... og holder den inne uten å vite det, nå er det ikke sjans. jeg var på ul i uke 9, og han lo av meg og sa..hvor mange har du der inne egentli? hehehe......

Skrevet

Jeg er nå i uke 12 og det vises godt, i forrige uke kunne jeg kjenne at livmora begynte å komme over skambeinet, så nå har jeg "to" mager. en ordentlig nederst og oppblåst flesk øverst. Hehe;) Rundt uke 8-9 kunne jeg begynne å se at magen ble forandret, fra å være litt rund og "dissete" ble den på en måte jevnere. Det skal sies at jeg ikke er tykk, men har en myk mage. hehe;) Men det er godt å vite at folk kan se at jeg er gravid og ikke bare lagt på meg noen kilo...

Skrevet

Forresten, inne på en dansk side: min mave dk (googler bare jeg) så er det mange fine og forskjellige mager fra uke til uke.. finner linken i venstre marg inne på den siden.

Skrevet

Jeg synes jeg begynte og få mage rundt uke 8, og den siste uka har den virkelig bare poppet frem...Er 11+1 i dag:).

Skrevet

Sist kom ikke magen før jeg var 4 mnd på vei, mens nå kom den allerede da jeg var 8 uker. Da merket jeg at buksene ble trangere, og jeg hadde ikke gått opp noe i vekt. Nå er jeg i min 11 uke, og det synes utenpå klærne nå ja =)

Skrevet

Åh! Så morsomt å se at det er så store forskjeller! Jeg er 8+5 i dag og jeg ser bare tykkere ut, jeg har ikke så fin mage som etpar på den siden der: var flere som faktisk ser skikkelig gravid ut veldig tidlig! Litt misunnelig ja! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...