Gå til innhold

Denne studiepoengtråden fikk meg til å regne sammen litt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og poengene mine var bedre enn jeg trodde! Med mine nåværende er jeg bare 2,3 poeng unna medisinstudiet. Holder på med realfagkompetansen nå... hehe, skal jeg slenge det på søknaden min i tilfelle det går veldig bra på eksamen? Kanskje jeg skal slenge på juss og... Søker på mye forskjellig siden jeg ikke helt vet hva jeg vil bli! Til nå har jeg tenkt på biologi, men greit å ha noen valg...;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor står oversikt over poengkravene på ulike studier? Vil kikke på hva jeg kunne ha gjort om jeg hadde villet.

Skrevet

Vet ikke hvor det ligger på nett, men jeg rasket med meg Søkerhånboka 2008 på skolen. Der er alle universitetene og høyskolene samt fag.

Skrevet

Ok. Ja, jeg går jo ikke på noen skole da. he he.skal søke litt på nett jeg.

Skrevet

Hehe, skyndt deg, bare 2 timer igjen nå! Tror jeg skal gjennomgå søknaden min etterpå siden poengene mine var høyere enn jeg trodde=)

Skrevet

Nei, jeg har søkt det jeg skal. Var bare fordi jeg var nysgjerrig. Og er fram til 16.april kl 14 det er åpent eller noe slikt forøvrig.

Men de je har søkt har jeg 1,6 og 2 poeng under grensene for å komme inn på. Fjorårets tall hvertfall. Ikke sikkert det er slik i år da.

Skrevet

samordnaopptak.no har poengene fra i fjor

Skrevet

Ja, jeg fant og kikka... :D

Skrevet

Ja, det er jo sant. Så det er åpent til klokka 14 i morgen? Godt å vite=)

Skrevet

Jepp. For å ta hensyn til alle tidssoner:) Hilsen Samordna Opptak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...