*keiko med jente og gutt* Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Når skal man få beskjed om barnehageplass?
minimegogtrollet Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 jeg fant det ut ved å gå inn på kommunen min sine nettsider. der stod det hvilken uke de skulle sende ut svaret.. har du ikke da fått det innen rimelig tid kan du jo ta en telefon til kommunen:)
*keiko med jente og gutt* Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 takk;) Ble bare bekymret når andre i barnehagen hadde fått svar om plass og ikek vi, men de har til mai da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå