Gå til innhold

Hvor ligger denne Dinner Restauranten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører mange her inne anbefaler Dinner når noen her inne spør hvor man bør gå å spise i Oslo.

noen sier storgata, men finner ikke ut hvor den kan ligge. Ligger den i mot Kirkeristen eller ligger den mot legevakta???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde den lå i den runde, åpne plassen ved rådhuset?

Skrevet

Nja, den ligger vel litt lenger bortover mot saga kino? Eller litt ovenfor nationalteateret, selve teateret altså. Mener jeg å huske...

namnam forresten, de har god mat der. :)

Skrevet

Den ligger i Stortingsgata, ikke Storgata.

Skrevet

Ligger ikke Dinner i Stortingsgata da? sist jeg var i Oslo lå den da der.... veldig god mat!

Okei, måtte bare sjekke gule sider... den ligger i Stortingsgata 22 og heter Dinner bar og restaurant. Tlf. 23 10 04 66. Kan huske at den er veldig populær og derfor greit å bestille bord.

Skrevet

nesten rett over gaten til teateret.

jeg er ikke kjent i Oslo, men har vært der flere ganger , hehe...skolekameraten min fra kokkelinja endte opp som en av restaurantsjefene der..

Anbefaler den retten de har som er stekt tørket kjøtt, namm!

samt and..

Hils han fra meg om du er der da:P

Skrevet

Stortingsgata, nesten helt oppe i krysset der Klingenberggata kommer inn i stortingsgata...

Skrevet

Ok.. Leste feil av Storgata å Stortingsgata jeg.. Ikke rart jeg da ikke fant ut hvor den lå...

Skrevet

Veldig god mat!! Var gravid da jeg var der, så var litt forsiktig med hva jeg bestilte av sjømat. Neste gang er det full pakke!! :o)

Skrevet

Er kanskje der Frascatti var før da?? For dere som er kjent i Oslo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...