Gå til innhold

Hvordan skal jeg tolke denne:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glad i deg på min egen måte...........

Har i lang tid grublet over dette.....

Dette kommer da fra elsklingen....har ikke spurt han.

Men kanskje dere klarer å tolke dette ihjel?

Er han glad i meg på sin måte?? Hvilken måte da? Ikke sånn vanlig måte??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KÅME ÅN da Trine, du kan bedre enn dette!

Er han veldig veldig veldig glad i meg, eller litt mindre enn vanlig, siden det er på HANS måte? Kan han ikke bare si at han er glad i meg og ferdig med det?

Skrevet

sendte han bare denne meldingen sånn utav det blå????

Skrevet

Hm...

Jeg ville tolket som at han er glad i meg, men ikke nødvendigvis mindre enn vanlig! Men hva er "vanlig" da? Hehe.. Jeg kan tolke denne ihjel, men lettere på msn, for der går pc`n litt kjappere på svaret enn her inne. hehe

Haha.. Mannfolk altså.. Du får skrive det samme tilbake til han

Gjest irismor
Skrevet

Beklager å spørre men er det et brudd i luften.

Glad i deg på min måte... - elsker deg ikke lenger men er jo glad deg som en venn man har delt mye med.

Har i lang tid grublet over dette..... - gløden er ikke der lenger men redd for å såre noen samtidig som man ikke er klar tl å flytte vekk.

Dette er kun mine tolkninger men de samme ord som ble utvekslet mellom meg og min xmann.

Sett deg ned og prat med ham, for det er ikke sikert at han legger det samme i sine ord som jeg gjorde i mine.

Klem

Skrevet

Neida, ikke blått i det hele tatt.

Jeg så rosa skyer :-)

Skrevet

Nei, det er nok ikke brudd på vei. Det er lenge siden han sa dette og vi er veldig sammen enda......

Vi er hodestups forelsket, men han sa dette tidlig i forholdet. Kom plutselig til å tenke på at dere kan sikkert si noe lurt om dette.

Det virker som en "gutte ting" å si liksom.....

Skrevet

Ma kan vel ikke ikke være glad i noen på sin egen måte? For en rar formulering...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...