Gå til innhold

hva synes dere om denne leiligheten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, var mye sjakkruter for meg men... Ellers så det jo ok ut.. Men ikke min smak.. :P

Skrevet

Absolutt ikke min stil. Kjøkkenet og badet var ikke noe fint, og det er jo det som koster mest å fikse, samt at prisen var i høyeste laget, den var jo ikke så stor.

Men så vet jeg ikke noe om området den ligger i da...

Skrevet

Mye glad i sjakkrutede mønster hvertfall;-)

Litt for mye av det for meg,ellers var leiligheten lys og fin.

Skrevet

De liker sjakkruter de som bor der må jeg si. Fin leilighet bort sett fra alle de grusomme flisene hehe

Skrevet

Jeg blir helt svimmel av slike sjakkruter jeg da.

Leilgheten er i og for seg helt ok sånn uteom alle disse rutene.

Er det deres?

Skrevet

Jeg er ikke så glad i sjakkruter jeg da... Kunne klart kjøkkenet, men badet og wc ble liksom litt mye.. Men skulle gjerne hatt terrassen, den så herlig ut!! :o)

Skrevet

Syns det var litt kult jeg. Men likte ikke de rutene på badet. Passet ikke... Ble for mye og.. Tror jg hadde blitt svimmel av å sitte på do :)

Men syns ellers det var fint. Men hadde ikke gitt så mye for det nei.. En smule for dyrt..

Skrevet

Leiligheten var vel grei, men syntes kjøkken, bad og lilledoen ble litt for mye... Kikket ikke på prisen jeg nå da, men det ble vel mye med alt dette sjakkmønstret...

Skrevet

huff da!

Sjakk matt? Nei takk, den hadde jeg aldri kjøpt!

Skrevet

Oi, tror jeg hadde klikket med så masse ruter i leiligheten min! Men ellers var den jo kjempekul! :D

Skrevet

Altfor mye ruter... og doen var GRUSOM! Likte heller ikke kjøkkenvifte løsningen.. Ser ikke helt poenget med en ventilatorhette om skapene står tett inntil.. ser bare teit ut..

Skrevet

uff og uff.....nei takk.....koster for mye å gjøre forandringer i en sånn leilighet.

Skrevet

det er vår ja, interresant å se hva folk synes om den :P

er ikke vi som har pusset den opp til sjakkmønster, men synes det er kult jeg :)

her i området er den prismessig midt på treet, det er veldig dyrt her! beste plassen i byen ;)

Skrevet

Syns den var stilig, men tror kanskje jeg hadde fått vondt i hodet hver gang jeg skulle på do, bade eller lage mat:-O

Skrevet

Helt grei, ikke helt min smak og jeg ble helt svimmel av alle rutene(!!), men helt klart en ok leilighet med greit potensiale,, de viktige rommene som kjøkken og bad så ut til å ha grei str osv..

Skrevet

Wæææ, dronninggambit anybody?!

Jeg får litt, eh, "square" øyne av den gitt.

Lyst og greit i de fleste rom men heite til ruter;)

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

hahaha , nå sitter jeg og ser på deg... (hvis du sitter på kontoret da...) freaky... =) bare på bilde altså...=P

Skrevet

en elefant med firkanta øyer ja :P

Skrevet

nei det er sambo som sitter der:) jeg er plassert i sofaen med frusterte fruer på skjermen og laptop i fanget :P

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Haha, jeg skal se deg i nakken!

Skrevet

iiik ikke gjør det da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...