Gjest Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 jeg er da blitt aktiv sm..jeg vet at jeg skal gå på toppen..men hvis d er en dag jeg ikke klarer å komme meg på jobb ..hvordan funker d da?
Krusemynthe Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 DA blir du hjemme - og jobben klarer seg selv!
Gjest Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 er d sånn d funker med aktiv altså? jeg har ikke greie på d .. hehe men d jeg tenkte er at de har jo skaffa en ekstra for meg-..så de må jo klare seg uten meg egentlig..
redfox Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Hei du Jeg går også aktivt nå,og går å kommer akkurat sånn som jeg føler for. Går på jobb når jeg føler jeg får en fin dag,men blir den verre etterhvert,går jeg bare hjem igjen Du skal jo gå "oppå" resten av gjengen...så du skal ikke regnes med i den forstand
Gjest Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 jeg gikk min første dag i dag som aktiv..å d gikk veldig bra..er ikke så sliten som jeg pleier å være..så håper d kan fungere takk for svar:)
elin og gutta;) Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 vanligvis er det bare lov å gå 4 uker på aktiv. kanskje mer for gravide? er du i dårlig form,blir du hjemme,og du kan gå hjem når du føler for det.
Fuglehjertet Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Pussig, sist jeg var gravid ba jeg om aktiv sjukemelding i forbindelse med svangerskapskvalme, da sa legen min at aktiv sm brukes kun når et tidligere sykt menneske skal prøve seg tilbake i jobb igjen. Har dere fått aktiv fra dag en?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå