Lille lykke:) Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 er 4+4 i dag.....fryser og fryser og fryser.... og er trøtt og renner på do i ett sett...hehe.... men er det vanlig å fryse sånn??
BERKA Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Jeg fryser også veldig og er ekstremt sliten. Klarer så vidt å holde meg våken på jobb. Er 4+5. Kjenner ikke antydning til kvalme, så der er jeg nok heldig. Men kanskje det er litt tidlig å glede seg over det ennå?
stinky-monkey Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Jeg fryser også ganske mye for tiden. Men når man er trøtt, så begynner man ofte å fryse. Det er ganske naturlig. Så det har nok med det å gjøre :-) Jeg fryser alltid når jeg er trøtt, men vanligvis er det bare om kveldene. Men nå når jeg er gravid fryser jeg hele dagen, og det er nok fordi jeg er trøtt hele dagen også :-)
Gjest Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 fyrte i vedovnen i går kveld til det ble 29,6 grader i stua. da lå jeg på sofaen under et pledd og gorrkosa meg. trenger jeg si mere?
Promp Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Ja jeg frøs også skikkelig i starten, egentlig før jeg visste at jeg var gravid... Så jeg begynte å lure litt, i tillegg til alle de andre symptomene... Nå er jeg vel rundt 8 uker på vei, og frysingen er ikke så ille lenger, men de andre symptomene som tretthet og kvalme er veldig tilstede...
Frøken Svingtrapp Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 jeg har følt meg kald og frossen de to siste månedene. Ligger ofte med to dyner om natta og har dyne når jeg ser tv om kveldene. Jeg lurer på om det er en sammenheng med vektnedgangen min. Har gått ned 5 kg siden jeg ble gravid. Jeg har også frosset tidligere når jeg har hatt stor vektreduksjon på kort tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå