Gå til innhold

Lønn på sosialkontor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortiden er begynnerlønnen på 277.000, men satser på at nå som vi snart blir NAV at vi får et lite hopp (de som er statlig dvs aetat/trygekontor ligger endel over oss)

Studerer du nå?

Skrevet

Det varierer litt etter hvor du jobber også.

Skrevet

Nei, studerer ikke.

Har 4 år med universitetsstudier innen sos.ant fra før.

Skal på samtale om vikariat og lurer litt på om hva man evt kan forvente seg. Er det veldig lavt så har jeg jo bedre råd med dagpenger (red bhg og lånekasse osv)...

Har minst 1 års relevant arbeidserfaring, men det er jo ikke mye:)

Hva tror dere som vet da?

Skrevet

Nå er jo dagpenger ment i påvente av jobb da, så har du mulighet for jobb så er det vel egentlig ikke noe valg?

Skrevet

Nei. Men det avgjør jo om jeg har lyst på den eller ikke. Siden jeg har søkt studier fra høsten av, så har jeg jo egentlig mest lyst til det. Og har ikke søkt denne jobben heller.

Skrevet

Jeg startet rett under 300.000,- Men som sagt så varierer det hvor i landet det er, og hvilken stilling det er.

Skrevet

Hvilken erfaring har du ? Blir du ansatt i kommunen teller nemlig all erfaring fra kommunal sektor (tom om du har vasket/vært rengjører). Normalt stiger man ikke før det er gått 4 år.

Fordelen du har nå er at mange kommuner har 'søkertørke', som gjør at du muligens kan klare å forhandle deg frem til noe bedre lønn

Skrevet

Takk.

Er som sagt litt usikker på dette siden jeg ikke har søkt. Men en samtale betyr jo absolutt ikke at man får noe uansett da.

Men så er det en annen jobb jeg venter på svar fra også, og de har sagt at de skal gi svar innen utgangen av april. og den er fast..

Om man er vikar, hvor lang oppsigelsestid har man?

Skrevet

Stort sett ikke mer enn 14 dager - 1 mnd

Skrevet

Her er det hvertfall mange søkere på slike stillinger..

Jeg har jo jobbe mer. Har jobba ved siden av studier i siden 1999, 2,5 år i kommunen som miljøarbeider, 1 år i offentlig etat, sommerjobber osv. Og 1 år hjemme med sønn i permisjon, teller det noe? Men ingenting er i denne kommunen vikariatet er i da, men det har kanskje ikke noe å si?

Skrevet

Takk takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...