overkill Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 At dei gjerne kjem dinglande veker og månader etter vel overstått bursdag. Som om det ikkje er så nøye. Medan julegåver alltid kjem til riktig tid. Vert julegåver favorisert framom bursdagsgåver? Og er dette fenomenet å rekne for diskriminering? Kor kan ein i tilfelle påklage si misnøye?
Süsse Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Eller hvorfor blir man bedt på bursdag 6 uker etter at den har vært? Kan da umulig være viktig å feire i det hele tatt da.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Rart, ja, for julegaver blir sendt i posten med livet som innsats på hålka i julekaoset, men en enslig bursdagsgave klarer man ikke å få fra seg. Men ellers er jeg sjøl stor tilhenger av etterpågaver, det tøyer bursdagen min mye lenger (og ja, jeg er over førti og tenker fortsatt sånn).
overkill Skrevet 15. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2008 Sjølv har eg ikkje behov for å tøye bursdagen min, då eg syns det er nok med ein dag i året som minner meg på livets forgjengelighet.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Jeg elsker bursdagen min, og tøyer den så mye som mulig (ok, førti sugde, men på den annen side var den gavemessig helt unikt innbringende), dessuten jul, 17.mai og sommerferien. Antakelig er jeg mildt tilbakestående og på linje med en middels femåring.
overkill Skrevet 15. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2008 Førti er det nye tredve las eg nyleg i eit kvinnemagasin:) Når tanken på å eldast skremmer meg trøstar eg meg med tanken på auka kjøpekraft. Når eg blir førti skal eg vere ein forbrukar av dimensjonar dersom samvitet mitt tillet det (må først ta stilling til kva mitt bidrag i høve kloden skal vere). Av høgtider held eg ein knapp på jula. Den byrjar eg å planlegge rette etter sommarferien. Mildt tilbakeståande er eg. Det er faktisk påvist gjennom iq test på nettet. Syns faktisk det er litt urettferdig å skulle vere tilbakeståande berre fordi eg ikkje skjønar kva slags figurar som er sånn eller slik.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Trøst deg med at du sikkert kan få statsstøtte.
overkill Skrevet 15. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. april 2008 Som følge av låg iq meinar du? Er det eigne stipendordningar for slike?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 Det virker sånn. Kanskje til og med kunstnerlønn og bolig i Grotten.
overkill Skrevet 15. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. april 2008 Ok. Då forsonar eg meg med at det er kult å vere tilbakeståande. Kanskje eg kan slutte i jobben og bli HVPU. Det hadde vore deilig.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 16. april 2008 #11 Skrevet 16. april 2008 Var det ikke du som definerte HVPU så bra her i forrige uke?
overkill Skrevet 16. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. april 2008 Jo, det var definisjonen min eg sikta til. Nemleg det å ver heimeverande med pussig utsjånad. Definitivt betre enn å vere arbeidande småbarnsmor meg pussig og ustelt utsjånad. Eg var på mitt tidlegare omtalte jobbintervju igår. I forkant brukte eg 30 min på badet (istadenfor 5). Trur samtlege av mine nokonogtjue kollegaer kommenterte kor velstelt eg såg ut. Det seier jo litt om korleis eg ser ut til vanleg. Nei, heimeverande hadde vore bra. Kanskje eg til og med kunne vore heimeverande med normalt utsjånad.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 16. april 2008 #13 Skrevet 16. april 2008 Jeg er HVIP, Hjemmeværende i pysj. Pysj som arbeidsantrekk er undervurdert. Men jeg HVIP'er kun deltid, da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå