Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Og skal du på samlingen i helgen?
cherry coke Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Har ikke anledning, men jeg burda ha dratt. Sliter skikkelig med det faget=(
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Nei, det kommer ikke av seg selv akkurat.... Sitter på apollon nå, men klarer ikke å la være å titte innom dib litt veel ofte... )
Gullemor Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Jeg studerer ikke i det hele tatt, men ville bare titte innom tråden din og si hei når jeg så du var her, Marlin! ) Vet ikke om du husker meg, jeg... Vi har vært på et par treff på Intermezzo sammen. ) Så: Hei!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2008 klart jeg husker deg!! Du får titte innom treffsidene, vi møtes enda! Alt bra??
Gullemor Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Alt bra her. Ingvild har gått i barnehage siden i januar - 50% - og har nå nettopp begynt 80%. Hun stortrives, smiler og babler dagen lang, og er ei superblid og fornøyd jente. ) Hvordan er det med deg og guttene dine, da? Er de i barnehage? Går minstemann? Ja, det hender jeg titter litt på treffsidene, men har bare ikke blitt noe mer treff med meg... ( Blir kanskje lettere utover nå, med vår og sommer i vente. Har veldig lyst til å slenge meg på! Hils de andre når du ser dem, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå