sueno Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 om vi kan spise mandler? har hørt at vi ikke kan stemmer det? please svar de som vet har såå lyst på brente mandler:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 kan vel ikke være noe farlig det..mener jeg da.
**Ma** Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Jeg har spist masse mandler og hjemmelaget marsipan, har aldri hørt at man ikke skal kunne spise det..
Putte68 Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Du kan trygt spise mandler. Jeg har spist mandler for å holde halsbrannen i sjakk i alle mine 3 svangerskap. Gammelt kjerringråd som funker kjempebra:-) Så bare kos deg med brente mandler du.
Krusemynthe Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Man kan da det!!! Faktisk blir jeg oppfordret av JM til å spise noen mandler i ny og ne for å holde halsbarnnen litt i sjakk...
Smånetta 14.mai Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 JEg la på meg dårlig i siste svangerskap og ble oppfordet av legen til å gjøre nøtter og mandler til en del av hverdagskosten min. Det er jo kjempesunt med masse gode fettsyrer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå