snart tobarns Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 gutten min har hatt feber sånn av og på i noen dager. har først nå begynt å bli snørrete, og har ellers bare vært stille og spist dårlig. i går så det ut til at han hadde noen få røde pprikker rundt munnen, men ikke i dag. kusina hadde nettopp 5.barnesykdommen. kan det være denne han har? er gravid i uke 38, og las på BIM at det var uheldig å eksponeres for denne sjuka pga fosteret.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Den 5. har som oftest IKKE utslett rundt munnen.. Her kommer utslettet FØR evt feber.. Den 4. har som regel det.. Der kommer utslettet etter noen dager med feber..
Mamman til Mari Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Ikke helt sikker på dette jeg altså, men trodde ungene hadde høy feber i tre dager med den 5.barnesykdommen. Det hadde hvertfall gutten min da han var 1 år. Høy feber (rundt 40) i tre dager, så gikk den brått ned og han fikk masse prikker.
Mamman til Mari Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Oki, da er det 4. jeg snakker om sikkert...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Ja, ved den 4. så kommer utslettet etter noen dager med feber..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Det står om det på forsiden av barn i magen:o)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Og nå så jeg at det hadde du lest:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå