Gå til innhold

hvordan er den 5.barnesykdommen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min har hatt feber sånn av og på i noen dager. har først nå begynt å bli snørrete, og har ellers bare vært stille og spist dårlig.

 

i går så det ut til at han hadde noen få røde pprikker rundt munnen, men ikke i dag.

 

kusina hadde nettopp 5.barnesykdommen. kan det være denne han har?

 

er gravid i uke 38, og las på BIM at det var uheldig å eksponeres for denne sjuka pga fosteret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den 5. har som oftest IKKE utslett rundt munnen.. Her kommer utslettet FØR evt feber..

 

Den 4. har som regel det.. Der kommer utslettet etter noen dager med feber..

Skrevet

Ikke helt sikker på dette jeg altså, men trodde ungene hadde høy feber i tre dager med den 5.barnesykdommen. Det hadde hvertfall gutten min da han var 1 år. Høy feber (rundt 40) i tre dager, så gikk den brått ned og han fikk masse prikker.

Skrevet

Oki, da er det 4. jeg snakker om sikkert...

Skrevet

Ja, ved den 4. så kommer utslettet etter noen dager med feber..

Skrevet

Det står om det på forsiden av barn i magen:o)

Skrevet

Og nå så jeg at det hadde du lest:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...