Gå til innhold

Dere som har gått til fotograf..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel var babyen da? Hvilke klær hadde hun/han på seg? Var dere med selv på noen av bildene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var hos fotograf etter dåpen, da var lillegutt litt over 4 mnd. Tok dåpsbilder av kun han, og av oss alle tre, pluss hverdagsbilder av oss alle tre, meg og pappan og kun lillegutt.

Skrevet

Vi tok babybilder hos fotograf da jenta var 4 mnd. Typsik babybilder kun i bleie på lammeskinn. Skal ta 1 års bilde til sommeren, og da blir det nok kjole tenker jeg :) Jeg har veldig lyst at vi skal ta noen bilder sammen med henne, men pappaen er ikke så gira på det. Må nok jobbe litt med saken :)

Skrevet

Var til fotograf når lillegutt var litt over en måned gammel. da tok vi bilder med lille mann naken i hendene til pappa`en, og med englevinger på- tok noen bilder av hele familien sammen også. kjekt å ha ;)

Skrevet

Vi var når mini var litt over 8 mnd. Han hadde på seg bady i knæsj farge, olasnekker bukse og bare tær.

Vi tok bilder av bare han og av oss alle 3, men endte opp med å kjøpe bilde av bare han.

Skrevet

vi var når Nora var 5mnd. var med søskenbarnet sitt. da tok vi naken bilder av ungene, noen ilag med kjole uten strømpebukse. så tok vi familiebilde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...