sjokopops Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Var på jobbintervju i dag, var mange spørsmål men følte jeg gjorde mitt aller beste. Så nå er det bare å vente.........og det er det værste!! Han sa ingenting om når vi kunne forvente svar heller
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Ønsker deg masse, masse lykke til:o)
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Føler med deg HI. har det på samme måte her. Venter på svar (tenker avslag jeg da) her. Men de sa "innen utgangen av april", så jeg skulle "bare" vente i en måned... Ja ja. Ha slags jobb var dette? Og hvordan gikk intervjuet?
petite fleur Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Hvis du hadde på deg tulip og tatamo-kjole gikk det sikkert kjempefint, for de er så nydelige ;-)
sjokopops Skrevet 15. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2008 Dette var en styrer jobb i en barnehage. Føler meg godt kvalifisert som søker og har erfaring som styrer fra før. Føler det gikk greit, men hue blir så fullt av tanker, og så vet jeg jo ikke hvem jeg konkurrerer med. De ville ikke gå ut med søkerliste
sjokopops Skrevet 15. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. april 2008 Ja, de er nydelige:) Men hadde desverre ikke det på meg, kanskje det hadde vært et sjakktrekk!
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Har du ikke rett på å se den offentlige søkerlisten da? Lykke til. Det gikk sikkert ok. Du kan ringe en ukes tid etter intervjuet og høre når de regner med å ha bestemt seg kanskje?
sjokopops Skrevet 15. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. april 2008 Dette er en privat barnehage så da går de ikke ut med søkerlisten, jeg spurte Ja, får vente en uke så ser vi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå