4skatter Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Etter 4 lange uker med "premature" rier, 4 sykehus innleggelser, så er jeg i mål... Og det beste av alt, er at de endelig la seg flate og sa at min termin stemte... Menstermin og UL termin hadde nesten 4 ukers forskjell, og de stoppet fødselen 4 ganger pga dette... Men forrige mandag skrev jeg et innlegg om at jeg var alene med syk unge og rier i ett... Jeg holdt ut flere timer, lagde middag, stekte vafler til barna og dro på føden til slutt... Der var de ikke sikre på om jeg var i aktiv fødsel så de ba meg gå i trapper... 7 etasjer opp og ned på sykehuset i Fredrikstad... og da jeg var på tuppen av et hjerteinfarkt, ba jeg dem sjekke og da hadde jeg 6 cm!! Og så gikk vannet.. Viva el lystgass, ga meg en kjempefødsel, sto der med 8 cm og lo, og sendte tekstmeldinger! Ut kom en nydelig jente på 3390 gr og 49 cm! Ikke prematur som de trodde, UL termin sa nemlig 35 uker...... Ikke et eneste sting heller... så nå er vi hjemme og slapp endelig nyfødtintensiven (har 2 premature fra før...). Alt bra nå og er overlykkelig for at alt er overstått!! Takk for meg jenter, og lykke til!!!
Dramatica Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er ofte en selv som har rett! :-D Kos dere!
bebi-i-magen Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 min mens termin er 24 mai,og uul termin er 9juni, hvem av disse mener du jeg burde føle? får jeg har jo 3 ukers forskjell. hvem burde jeg såfall følge?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 masse gratulerer.Har selv 3 uker i forskjell.Min mensen termin er 29mai og ul 4 mai.Men legene skal prøve og sette i gang fødeslen om ei uke her da.
4skatter Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2008 Be dem estimere vekt... ingen av legene fikk UL termin til å stemme, bare den hersens jordmoren som tok UL... Barnet hadde 35% vekstavvik... Og jeg var bråsikker på at jeg hadde rett...... Symfysemålene stemte også med menstermin...
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 gratulerer..... man bør følge innstinktet sitt
Dramatica Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Ingen magefølelse på hva som er rett? Da jeg gikk med første mann, hadde jeg mens termin 24 nov og ul 7 des... Jeg var sikker på at han kom til å komme den 26. Han kom 25... Men dette var en konstant følelse!!!!! Jeg bare "visste" det lissom
bebi-i-magen Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 jeg har en veldig sterk følelse av at han kommer 4 uker for tiden,hvet ikke hvorår,men den følelsen er værtfall veldig sterk
4skatter Skrevet 15. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. april 2008 Jeg hadde samme følelse... og hun kom 4 uker før tiden... men det var egentlig terminen min det.... Så følelsen stemte! Og jeg var desidert bestemt på at jeg ikke dro hjem igjen den dagen, uten baby!! Og baby ble det!!
AS og lillemor=) Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 Hei=) Gratulerer så mye med den lille!! Tusen takk for at du deler historien din.. Veldig koselig=)
bebi-i-magen Skrevet 15. april 2008 #13 Skrevet 15. april 2008 ossen finner jeg ut om det symfysemåle,og hvem uke det passer?
2 Gullunger Skrevet 15. april 2008 #14 Skrevet 15. april 2008 Gratulerer masse! For gale at de ikke kan høre litt mer på pasientene sine av og til...
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 16. april 2008 #15 Skrevet 16. april 2008 Gratulerer så masse:)
4skatter Skrevet 16. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 16. april 2008 Jordmor målte magen, og setter det inn på helseskjema, jeg lå hele tiden over ukene... Var det rart da? Terminen var jo helt feil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå