OsloMor Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Finnes det dvd'er til salgs med programmene hennes ("Nigella collection", f.eks) noe noe sted, eller må man evt. bestille fra BBC? Jeg hadde tatt opp programmene hennes som ble vist i fjor sommer, men det var på vhs og videoen takket nettopp for seg.. Gidder jo ikke å kjøpe ny video heller (selv om jeg nå vurderer en dvd-spiller MED opptaksmuligheter...) De programmene som går på fredag er midt i leggingen så det får jeg DESSVERRE aldri sett, så jeg skulle gjerne hatt de også. Noen som vet og kan hjelpe;-), så blir jeg veldig glad!
cherry coke Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Å elsker når hun lager sjokoladekaker!!!. Men vet ikke om det finnes dvd. Har du sett på cdon.com? Skal prøve å google litt for deg!
OsloMor Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Å ja, sitter og leser kokeboken hennes om kveldene. Skal lage en kake som heter Himmelsk sjokokake til helgen og har kjøpt inn Cointreau og greier. Så snill du er som googler for meg, skal gå inn på BBC sine sider igjen å sjekke på nytt:-)!
cherry coke Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Er det den kaken hun pynet med lilla "blomster"? Ser at www.play.com har den og ebay. Det er Nigella Bites du mener, sant?
OsloMor Skrevet 15. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2008 Mener Nigella Bites og juleutgaven, da skal jeg bestille i dag!! Tusentakk for hjelpen Cherry coke, hadde du vært her så skulle du få smakt på Himmelsk sjokokake, det er den med 5 dl krem tilsatt Cointreau og vaniljeekstrakt (som jeg skal jakte på i Oslo i morgen) pyntet med kakaopulver:-0! (Har lyst til å spise boken så lenge, he-he;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå