Gå til innhold

Noen er som bor i Sætre/Hurum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fint å bo der? Hva finnes av "fasiliteter" der?

Mulig at vi finner oss hus der, så litt fint å vite litt om hvordan det er der =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor fem minutter unna; i Åros i Røyken. Noe spesielt du lurer på, da? Jeg kan alltids prøve å hjelpe deg. :o)

Skrevet

Jeg er født og oppvokst på Sætre, så jeg kan jo ikke annet enn å skryte stedet opp i skyene:) Det har forandret seg mye med årene da, etter at oslofjordtunellen kom, og det kom mange flyttende dit. Men det er et lite idyllisk sted,hvor det er topp for barn å vokse opp. Jeg flyttet derfra for noen år siden, og savner hjemstedet mitt veldig.

Hva spesielt tenker du på da...som du gjerne vil vite om?

Skrevet

Tja, tenkte vel på fritidstilbud, skoler og barnehager... Er litt kjent i røyken/åros, men ikke så langt som til sætre :P

Det er jo ikke lange veien til Asker som vi egentlig vil bo, og husene er jo en del billigere der ute, så derfor vi tenker på å flytte dit da :)

Er det fine barnehager og skoler der? Og lett å finne på noe med små barn. For det er det nemlig ikke her vi bor nå, dessverre...

Skrevet

Mine venninner som har barn der mener det er nok av fritidstilbud, det er full barnehagedekning, og skolene skal visst være bra. Det er en barneskole og en ungdomskole, men masse barnehager:) Koselige mennesker, og et lite koselig sentrum med stort sett det du trenger av butikker, ellers er det jo ikke langt verken til drammen eller oslo om man vil på skikkelig shopping:)

Skrevet

Det høres jo bra ut! :)

Ikke er det så langt til sjøen heller, og det er bra! Da blir det nok visning til helgen gitt! :)

Takk for svar.

Skrevet

Ja for ikke å glemme det, sjøen er jo det beste av alt, med masse flotte øyer man kan dra ut til:)

Spennende da, lykke til:)

Skrevet

Takk for det. Pappa og kona har båt, og båtplass i Asker, så det blir nok en del turer på sjøen i sommer. Det er så herlig, og det er kjempedeilig å ha strand og badested i nærheten.

Skrevet

+ Steiner skole og barnehage..?? Mener at det er der en venninne av meg bor...

Skrevet

Vet at det ligger Steiner-skole i Røyken i hvertfall. Men vi kommer nok ikke til å velge Steiner-skole eller barnehage til våre barn. (når det kommer en til en gang)

Skrevet

Det ligger en Steinerskole i Hurum også; i nærheten av Shellstasjonen/rundkjøringa Tofte/Svelvik/Drammen/Sætre, hvis du skjønner hvor jeg mener... :o)

Skrevet

Njaaaa, sånn ca. :) Visste bare om den i Røyken jeg, kun fordi det det er skilt langs veien, og det kjører vi forbi når vi skal besøke oldemor på Bråset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...