Gå til innhold

Dere som har digre pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøpe BH`er i Oslo...?

Var og prøvde på Kapp Ahl i dag, 85 E er for løs/stor rundt og for liten cup. 80 E var fin rundt men for liten cup...

Hjelp assa. Er så lei!! Må jo ha sånne store med skikkelige brede stropper for at skuldra mine skal klare å holde det oppe også, blir jo så dyrt dah...

*sutre*

Hvor skal jeg kjøpe en ÅNKLI bra BH i Oslo??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke store pupper, men for to år siden så lådet en undertøysbutikk med store BH-str nede ved rådhuset... i den svingen med små butikker der..... der hadde jeg ei venninne som kjøpte sine og hun sa det var den eneste i oslo som solgt med cup opp til H. Men altså, jeg vet jo ikke om den er der lenger.

Skrevet

Nå er kanskje ikke puppene mine så utrolig digre i andres øyne, men til at jeg er såpass liten som jeg er synes jeg dobbel d er digert hehe..

Jeg synes la senza har veldig fine og billige bh`er, men om jeg skal ha noe som sitter perfekt drar jeg på cc vest, der har de en fantastisk undertøysbutikk (ligger rett ovenfor tante pose) , Godt utvalg og fantastisk service :)

Gjest irismor
Skrevet

Prøvde du 80 F??

Dette blir ikke i Oslo da men på Metro senteret i Lørenskog er det en triumph butikk. Der hjelper de deg med å måle deg slik at du får vite hvilken str som passer deg perfekt.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Å finne bh'er som passer er verdens største pain in the a**! Slet skikkelig da jeg ble gravid og puppene vokste seg eeeenda større=/

Men! - good news: det finnes en nettbutikk som heter underverker.no, og den anbefales på det VARMESTE! Kjempebra utvalg (opp til H), og bra service. Varene kommer kjapt! Gå inn på siden og sjekk, lurer på om de ikke har butikk i Oslo-området... Lykke til=)

www.underverker.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...