Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endeliiig sier jeg bare kom Mathias.

Søndagen kl 11.35 bestemte han seg at han ville ut.. selv etter jeg har prøvd alt som var av kjerring råd osv... så ville han ikke ut. før han fant ut han ville det selv. og det snodige var den dagen han kom,.. hadde jeg faktisk gitt opp..

Var å valset i byen på shopping på lør,kjente rier som kom og gikk og tenkte pff det skjer ikke noe lell... har blitt lurt før.

Så utover lør natta begynte det å bli litt vondt, så mammaen min overtalte meg til at vi skulle dra inn på føden på en sjekk.

Kom inn dit og jordmora sa neida her kan det ta lang tid før det skjer noe... 3 cm åpning og 10- 15 min mellom riene... så dere kan bare dra hjem..kan fortsatt ta lang tide ettersom jeg er 3 gangs fødene og vi var vistnok mer seige..

så jeg var på vei hjem, kom meg til parkerings plassen på sykehuset før vi måtte snu.. nå gjorde det virkelig vondt. og riene kom med 4 min mellomrom... alså de hoppet rett fra 10min ned til 4 min..

vi gikk opp fikk tak i jm og hun sjekket meg igjen... og begynte å rope på anestesi legen.. jeg bare :o

så sier hun: vi skriver deg inn nå.. for ekke lenge til babyen din er ute nå..

da hadde det plutselig blitt 5 cm på under 1 time... og riene mine var sterke..

så jeg bare :o jeg hadde ikke trodd jeg kom til å bli mamma i løpet av dagen..men joda det ble jeg:D

ting gikk fort og fint... selv om jeg der og da sa jeg kom til å dø.. nekte å få flere barn osv osv:P så var det som sagt verdt det og smerten er alt glemt:D

Mathias veide 3420 gram 50 cm lang og hodet var 35:)

Perfekt str!!

Og til dere som har fått vekt fortalt på ultralyd.. ikke tro på alt legene sier!!

Jeg fikk høre at min baby var over 4500 noe han absolutt ikke var..så ikke hør så mye på alt de sier:) legene tar feil de og..

Og til dere som har fått høre dere kan føde før tiden.. ikke hør så mye på de om det heller. jeg er et bevis på at de kan ta feil.

da de trodde jeg kom til å føde for tidlig i uke 26, ble lagt inn osv..men har klart å holde han inn i magen til uke 40:D

Etter å ha prøvd alt som var av kjerring råd... så ga jeg opp.. er sikker på at det var det som gjorde at han kom:) så veit dere det damer!

Men noe av det som funket på meg og fikk fart på sakene var modningsakupunktur og det å bli strippet..

Så lykke til damer!!

Og takk for meg=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse, man glemmer fort hvor vondt det er ja (;

Kos dere masse (:

Skrevet

Gratulerer så masse!! Gleder meg til det er min tur:) Lykke til videre

Skrevet

masse gratulerere.

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye med en liten gutt!! Nydelig navn han fikk forresten!

Skrevet

Ååå gratulerer med babyen :-) :-)

Skrevet

=0) Gratulerer!!!!

Skrevet

Gratulerer! Kos deg med lille klumpen din!

Skrevet

Gratulerer!!

Skrevet

Gratulerer, håper min også vil komme litt fort den her gangen;)

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Skrevet

Gratulerer!! :) :)

Skrevet

Takk til alle sammen :D

Håper dere alle får babyen deres snart!!

Nå er det ikke stor mage bekken og blære som ikke holder som er plagene lenger.. men blødninger og etterier..hehe:P

Men savner det å sitte her inne litt nå ja:P

snodig å være ferdig med det hele!!

Men godt er det og :D

lykke til igjen til dere alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...