ragna Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 har du vært så heldig at du har fått beskuet "barnet" av Jon Fosse? det har jeg
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Jeg har en Fosse-allergi jeg sliter med - kan du fortelle meg noe som kan virke som åndelig antihistamin? Jeg får pretensiøs-utslett som klør, forstår du...
ragna Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 aaaaaaaaaah, men herregud menneske, jobb med fobiene dine, du går glipp av noe stort! barnet var hamsun og ibsen i ett, fortalt på en genial måte. fastlegen kan sikkert foreskrive noe for utslettene så lenge. på fosse forestilling skal du. har du sett hamlet da? usikker på hvem oppsetter er, men har voldsomt lyst å gå, er det verdt det?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Jeg har sett flere Hamleter, men det er noen år siden nå - hvor går det? Er helt ute av teater, og det er ingen god ting. Men kanskje jeg skal gi Fosse en sjans, kanskje hvis jeg drikker litt på forhånd... har sett klipp som bare trigga fjern-allergien. Men jeg vil gjerne omvendes, serru.
ragna Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2008 kremt, host *jegharikkesettnoenhamleterjeg* http://www.rogaland-teater.no/newsread/news.asp?docid=11847&wce=oppsetninger_detalj du vet hva som funker best for fobier, å oppsøke det du frykter. være med på teater? drikke kan du gjøre etterpå, det kan jo være guleroten for å få deg på en fosse forestilling?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 *være med meg og holde i hånden*? Du Vergil, jeg Dante?
ragna Skrevet 15. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. april 2008 fnis. jeg er verdig, jeg har valgt, du derimot er ikke verdig himmelen, nei, ikke engang helvete.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Altså blir det limbo på meg, men du må fortsatt holde meg i hånda, ellers blir det ingen Fosse.
ragna Skrevet 15. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. april 2008 selvfølgelig skal jeg holde deg i handa, det inngår i behandlingen.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 Jeg gruer meg. Jeg gleder meg. Jeg gleruder meg. Jeg gruleder meg.
ragna Skrevet 15. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. april 2008 du karsten, jeg petra? hjelper det om du får ha med deg tigerbamsen? (som jeg ikke klarer å huske navnet på)
ragna Skrevet 15. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 15. april 2008 løvungen ja! ah, takker og bukker, nå får jeg sove i natt. da har vi opplegget klart; du skaffer deg kløestillende hos fastlegen for utslettene dine, deretter tar du med deg ditt ikke-bestemte-sinn hit sammen med løvungen hvorpå vi bestiller billetter i navnene karsten/vergil/dante og petra. jeg holder deg i hånden under hele forestillingen, og klarer du å holde ut uten nervøse rykninger venter det deg utsøkt øl på en eller annen lokal pub. (jeg drikker ikke øl, men alt annet)
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 15. april 2008 #14 Skrevet 15. april 2008 Det høres ut som en megaplan, god natt Karsten-Vergil! Hilsen Petra-Dante.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå