Gå til innhold

Noen med erfaring med manuellterapeut på barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på ett år som jeg har begynt å gå til manuellterapeut i forhold til at han har torticollis.

Noen med erfaringer med manuellterapeut??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt det på sønnen min ifht nakken. Veldig fornøyd og behandlingen gav raskt resultat.

Skrevet

Åhh så kjekt å høre. Var til første behandling i dag. Han manipulerte litt i et ledd i nakken hans som han sa har god effekt på mange med samme "lidelse".

Hva slags diagnose hadde sønnen din? Hvor gammel var han da du gikk til manuellterapeut og hvor mange behandlinger måtte han ha? Ble han helt bra?

Skrevet

Han var vel 4 mnd når vi begynte. De satt ingen annen diagnose enn nakke-komplikasjoner og låsning i brystet.

Hadde 4 eller 5 behandlinger, husker ikke. Ja, han ble bra :-)

Skrevet

Har vært hos manuell terapeut med gutten min på 1 år da han har/har hatt Kiss syndrom. Hatt 5 behandlinger. MT manipulerte i de øverste nakkeleddene. Tok ganske lang tid før bedringen kom, men det var stor forskjell. Fikk dessverre tilbakefall pga sykdom og derfor så mange behandlinger. Har også fått oppfølging av fysioterapi og drevet med intensiv trening i form av Vojta terapi.

Er han kun skjev i nakken? Har dere hatt oppfølging av fysioterapeut tidligere? Masse lykke til.

Skrevet

Manuellterapauten vår sier at det ikke er noe som heter torticollis. Det er kiss-kidd. Har du lest på kiss-kidd.no?

Er veldig fornøyd med vår manuellterapaut:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...