*ale* Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Blør så sinnsykt nå etter at jeg slutta med Cerazetten.. og hørte noen si at man nå kan bruke OB om natta... Finner ikke sånne pakningsvedlegg..Noen som veit????
Nesly Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Ja, det mener jeg at du kan..har gjort det selv noen ganger..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Jeg vet ikke hva det står på pakningen. Men jeg har brukt det i mange år. Har aldri hatt noe problem med det. Bare sette inn rett før du legger deg, og ta ut med engang du står opp.
celodi Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Bruker alltid ob når jeg har mensen... Har ikke brukt bind på MANGE år...
☆Anonymia☆ Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 er vel sånn at man ikke skal bruke ob i mer enn 4 timer i strekk...infeksjonsfare..
*ale* Skrevet 15. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2008 Har også hørt det, men noen sier at de har endra på det...
celodi Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Er alltid oppe på natta og tisser jeg..så bytter da...
Mille** Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Strengt tatt skal man ikke bruke det så lenge, men jeg pleier å gjøre det. Står alltid opp midt på natta og bytter da. Bruker det kun de to første nettene når jeg blør som værst.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 mener man ikke bør det egentlig.... men det har vel med antall timer den skal være i om gangen, max timer er jo 8 (sist jeg leste om det ihvertfall) Jeg bruker uansett bind om natta og ob kun på dagen (med mindre jeg er tom for bind og kun har ob igjen)
☆Anonymia☆ Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 ok..nei jeg vet ikke sikkert men tror ikke jeg hadde turt...=S men så bruker jeg kun bind da..
*Minnie Mus* Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 jeg har alltid gjort det. Er sikkert ikke helt bra, men bind er fy ord her...
*ale* Skrevet 15. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 15. april 2008 Jeg fant jeg fant.. Hvem tenkte vel at de hadde egen nettside... hehe Saksa: Kan jeg bruke tampong om natten? Ja, det kan du! Det er svært behagelig å bruke tampong om natten – du kan snu deg og ligge akkurat som du vil – tampongen sitter uansett på plass og lekker ikke, slik du kan risikere hvis du bruker bind. Du kan bruke den samme tampongstørrelsen om natten som du bruker om dagen. Brukstiden blir kanskje litt lengre om natten, men så er blødningene også som regel svakere når du ligger. Du bør alltid skifte tampong rett før du legger deg om kvelden og med én gang du våkner om morgenen. Tilbake til toppen
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 15. april 2008 #14 Skrevet 15. april 2008 står på pakningsvedlegget: du kan godt bruke samme tapongstørrelse om natten som om dagen.skift tampong før du legger deg og når du våkner.. så jeg tyder det slik at du kan bruke det..
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 15. april 2008 #15 Skrevet 15. april 2008 Jeg har alltid hørt at det ikke er trygt osv, men så tenkte jeg at jeg kan da google litt før jeg bråsvarer på noe jeg tror jeg vet; taddah!! http://eu.itsmybody.com/phppages/parser.php?country_id=47&path=/ob/com_quest.html Kan jeg bruke tampong om natten? Ja, det kan du! Det er svært behagelig å bruke tampong om natten – du kan snu deg og ligge akkurat som du vil – tampongen sitter uansett på plass og lekker ikke, slik du kan risikere hvis du bruker bind. Du kan bruke den samme tampongstørrelsen om natten som du bruker om dagen. Brukstiden blir kanskje litt lengre om natten, men så er blødningene også som regel svakere når du ligger. Du bør alltid skifte tampong rett før du legger deg om kvelden og med én gang du våkner om morgenen. faktisk..jøsses sier jeg..,
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #16 Skrevet 15. april 2008 Ja, det kan du vel. Jeg bruker alltid om natta. Hvordan skal jeg ellers få sove med lekkasjer både her og der (mest blod da, ikke misforstå).
*ale* Skrevet 15. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 15. april 2008 Nei er noe dritt!! Men lærte jo engang at det var farlig pga TSS, så aldri turt.. Men nå er det slutt på jævlie netter...
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #18 Skrevet 15. april 2008 Ja, men det vitkigste da er å bruke en str som ikke har for høy oppsugingsgrad. Så lenge man er på riktig størrelse, er visst infeksjonsfaren mindre.
*ale* Skrevet 15. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 15. april 2008 Hehe,, tror ikke det er noen fare for de de første par dagene av mensen... Skulle vel heller hatt to str over det som finnes.. Blør ut de største på 1- 2 timer...
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #20 Skrevet 15. april 2008 ja, sånn her også. hvorfor finnes det ikke større spør bare jeg?!
mamma til twins Skrevet 15. april 2008 #21 Skrevet 15. april 2008 Jeg bruker OB de par første nettene, deretter blør jeg så lite at jeg ikke trenger noe om natta. Bind bruker jeg aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå