storebror og junibaby=) Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 bestilte gulv tirsdag etter påske. Skulle ta 1 uke, RIngte dem etter 1,5 uke,men nei,ikkeno gulv.Var de dem bestilte gjennom som hadde rotet.Men da skulle de bestille rett fra leverandør og da hadde de det uka etter. Greit,tenkte jeg,alle kan jo gjøre feil og bli forsinket.Så kom tirsdag uka etter igjen,ikkeno gulv,ringte dem på onsdag,men nei,skulle komme da enten på fredag eller tirsdag eller onsdag denne uka.Ikke hørt noe i dag. Ringer dem ikke i morgen nå,begynner jeg å bli LEI!!!!!! Er jo det eneste vi har igjen,og gidder ikke begynne å innrede gangen føre gulvet er lagt,så ser jo ikke ut her da stua fungerer som gang. Hva hadde dere gjort om d ikke kommer i morgen.?? Har laget sånn byggekonto på det,som skal betales om 4 mnd.Kan vi kreve avslag??
dritgrei hei hei! Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Jeg hadde hevet kjøpet og kjøpt gulvet et annet sted... eller sjekket grunnlag for avslag i pris, for de leverer jo ikke den varen de sier de skla levere... skjønner godt du er lei.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Hadde self hevet kjøpet. Begrunnelsen er jo at de ikke klarer å levere en vare som er bestilt og purra på så mange ganger!!! Gå til en annen butikk å handle der istedenfor.
storebror og junibaby=) Skrevet 15. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2008 æsj ja,men er ikke mange butikker i nærheten som fører det gulvet vi skal ha=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå