mammatiltonutteputter Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Har enda ikke fått mensen, har ikke brukt prev.,men "hoppet av i svingen" hver gang. Hadde skikkelige mens smerter her om dagen og var sikker på at nå kommer det. Har gått og hatt små vondt i magen i 2 uker nå. Tenkte tanken noen ganger, så jeg kjøpte en test i sta. Tok den nå og det var en svak strek. Lille tulla er 6 mnd. nå. Mannen min har sagt han ikke vil ha flere.....jeg for min del hadde håpet på en til,men ikke enda. Skulle jo kose meg med vin i sommer!! Har noen tatt en test med svak strek som allikevel var negativ? Må det være positivt når det er en veldig svak strek? Dere er de eneste som vet det...har ikke fortalt det til mannen min enda....HJELP
Gjest Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Positiv er positiv... Og hoppe av i svingen er nok en gang blitt avkreftet som mulig prevensjon...
*ale* Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Oioioi.. Min erfaring er at en liiiiten svaaaak strek = positiv.... Vet ikke om det er på sin plass, men gratulerer:)
Minnie Mom Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Har hørt at positiv er positiv uansett, kan ikke vise falsk positiv. Men har også hørt at folk har fått falsk positiv på billigtester (vet ikke hva du har brukt). Hoppe av i svingen er jo ikke så veldig bra prevensjon, så det er mye mulig at du er gravid... Men det visste du sikkert... ;o/
*Lissi* Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Lever en urinprøve i morgen så slipper du å lure. Ser no ut til at du er gravid....grattis:-)
**Min nydelige Milla** Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Jeg fikk veldig svak strek dagen før jeg skulle ha mens.. Og testet en gang til dagen etter, og allerede da var streken sterkere.. Du er nok gravid ja, gratulerer =)
Fire småtroll Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Er det gravidehormoner så er det gravidehormoner...... En test kan visst ikke bli feil positiv. Spørs om dere ikke får to tette. Sikkert et sjokk, men jeg er sikker på at det går greit bare dere får vent dere til tanken (og siden dere ikke har brukt noe sikkert prevansjonsmiddel må dere vel ha tenkt at det kan skje). Masse lykke til!
☆Anonymia☆ Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 strek er en strek.. hoppe av i svingen er vel egentlig rimelig dumt om man ikke vil bli gravid,sæd kommer ut uansett før utløsning.. gratulerer..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå