Gå til innhold

Ble sinna nå ja

Svartengel, 3 år og spira satt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde invitert to venner på ost og kjeks i kveld. Var ferdig på jobb 4 og hadde kjøpt masse oster spesielt for de siden de liker lite ost. de hadde sagt at de kom rundt 6- halv 7. ringte 6 for å finne ut når jeg kunne vente de. Da holder de på å lage middag. ble litt overraska, men tenkte bare jaja.

da sa de at de skulle sende mld når de var ferdige og på vei. for 5 min siden ble jeg lei, og sendte en litt irritert mld. fikk svar tilbake om vi kunne ta det torsdag istede, for de hade fått besøk.

grrrr

kjenner jg blir litt sinna nå ja. Men kanskje det er medisinen som snakker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånt er dritdårlig gjort!

Og det ville jeg sagt fra om.

Send en ny melding og spør om de vil du skal kose deg med det du har kjøpt inn for anledningen og sende dem restene i posten.

Jeg blir forbanna av sånt.

(sto forrige uke med varme nystekte vafler, kaffe og hjemmelaget syltetøy og venta på fadderen til vesla, og siden har jeg ikke hørt fra ham. Vaflene var dog sabla gode de, og han fikk sms om at restene og den kalde kaffen kommer per post i løpet av uka)

Skrevet

herregud. da hadde jeg klikka! makan til frekkhet. nei, slike er ikke ekte venninner.! jeg hadde sagt pent i fra om at jeg ikke hadde giddi å finni på noen ting sammen med de. må gå an å holde en avtale. sånnt blir jeg illsint av!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...