Krusemynthe Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 ...sånn rent teknisk. Er 28+0 i dag - og det betyr 3.trim i morgen. Men jeg er ikke helt klar for debattene der inne ennå - så det er vel ikke fritt for at jeg dukker opp her i ny og ne fortsatt ;-) 2. trim har gått utrolig fort!! Og jeg gru-gleder meg til tredje. Gru fordi jeg vet at det blir tungt på slutten, men gleder meg også for det betyr at jeg snart får bli kjent med astronauten min/vår... Håper dere følger etter snart, jenter! God ferd videre til dere alle!
2 fine små Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Lykke til paa ferden videre, det er et stort maal aa komme til 3. trim. Enig i at det er litt heftig med foedselsdebatter der inne, men kanskje godt aa begynne aa tenke paa det ogsaa etter hvert? =o) Selv om det enn saa lenge virker veldig langt unna ja, enig i det. 26 uker snart, saa kommer etter om 2,5 uke jeg ogsaa. Tvi tvi til deg.
juliogjuleprinsesse Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Jeg har nå 99 dager igjen, og må si de siste ukene av 2. tri har gått fort. Helt sikkert fordi det er mye som har skjedd de siste ukene :-) Gleder meg til å bli bedre kjent med mini'n.... Om to uker skal vi på ultralyd nr. 2, og da vi fikk innkallingen til den rett etter første ultralyd i uke 18 virket uke 30 uendelig lenge til, og nå er vi nesten der. Wow, som tiden flyr! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå