Gå til innhold

Privat UL i bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan ta privat UL i bergen? Og evt hvor mye det koster? Og om det går ann å få det gjennom fast legen sin?

Har litt angst siden jeg har hatt to SA før jeg fikk datteren min sist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på privat UL i Bergen i kveld. Vil virkelig anbefale Sentrumslegene som ligger i samme hus som jernbanen. Han jeg var til var skikkelig flink, grundig og et fint vesen/hyggelig. Kostet litt over 1000, men han tok seg god til til å sjekke grundig om noe var galt- vi var litt bekymret for Downs osv- uten grunn egentlig, men følte vi ville vite mer om alt så ok ut. Og det gjorde det. Stor opplevelse. Var inne i en halvtime-tre kvarter, og nå har vi fått tilsendt flere bilder av baby til min e-mail. Det var absolutt verd pengene, og FOR EN BEHAGELIG LEGE!

Skrevet

Jeg var også hos sentrumslegene i forgårs. Kan absolutt anbefale det. Gynekologen er veldig flink og grundig, og rolig og behagelig. Jeg er bare 7 uker på vei, men bestilte time pga smerter og blødning. Kommer definitivt til å bestille time igjen når jeg er rundt 12 uker :) Jeg er student så jeg betalte 980,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...