Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Lar han sove på magen på dagen, når jeg er i nærheten. Gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 ja iblant, eneste måten hun roer seg og finner totten sin, er alltid rundt om da..
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Har aldri sett tassen min legge ned hodet når han ligger på magen. Jeg har forsøkt å legge det ned på brystkassen min, for kosens skyld, men han nekter! Uansett hvor sliten han er i nakken holdes hodet oppe mens han skriker som en stukken gris!!! Har en sterk og trassig prins.
Gjest Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Ja, nå som mini er blitt drøye 8 mnd lar vi ham sove videre på magen dersom han snur seg om natta. Det går ikke an at vi må sette på vekkeklokke for å våkne og se etter om han må snus. Det er også helt uaktuelt å spenne ham fast i senga med seler. Har snakket med HS om det, og vi kom frem til at beste løsningen var å la ham sove i fred. Hadde mye unødvendig våkning om natta når vi drev og snudde ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå