Gå til innhold

AUUUUUUUUUU Rompa mi skriker 2 åringen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

helt desperat grining som begynte på onsdag forrige uke (ikke så ille da) men nå er han helt desperat. han hadde ikke avføring forrige uke bortsett fra lørdagen. vi tenkte med en gang at det var forstoppelse, men da han bæsjet på lørdag var ikke bæsjen hard. i dag dro jeg på appoteket fordi han klagde veldig, og fikk beskjed om å gi han et klyster. så da dro jeg hjem. han gråt og skrek og jeg fikk satt medisinen i rumpa. han skrek enda mer, og da han bæsjet så du at det gjorde veldig vondt. han bare gråt og gråt....

avføringen var igjen - ikke hard i det hele tatt.

hva i huleste kan det være????????????

må nok til lege med han ja...... i morgen tror jeg........... huff stakkars... han er forresten 2.5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm. Ja det virket jo litt rart siden den ikke er hard da.... Har en selv som sliter, men her kommer det en hard klump ut...

Skrevet

Han har ikke fått barnemark da?

Sønnen min hadde det for en stund siden og klagde på vondt i rompa, jeg fant aldri noe galt, ikke var han sår, ikke var han hard i magen, ingenting. Så googlet jeg litt og barnemark dukket opp på mange av disse legesidene... Jeg spurte på apoteket, og de sa at man ikke ser markene før en har gått med det leeeenge, han kunne godt ha det selv om jeg ikke så noen. Ga han en reseptfri kur, og vips var det borte..

Han var 3 år og klagde ikke på kløe, bare at det var vondt. Du kan jo søke på barnemark og se om du kjenner igjen noen av symptomene. Det er ganske vanlig, 1 av 5 unger får barnemark, men ikke alle har symptomer.

Har forresten også en sønn med uregelmessig avføring, han er nå straks 7 år og har vært sånn hele livet. Bæsjer alt fra to til fem ganger i uka, men ikke hver dag, det har aldri vært noe problem for han....

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Det kan jo være han har fått en hemorroide, kan jo komme hvis man har hatt hard avføring (eller bare av seg selv) og regner med at barn kan få det også. det kan jo gjøre vondt.

Ellers kan det jo være har har en... hm, hva heter det... hehe, husker ikke, men vet ihvertfall at ei jeg kjenner hadde en liten knekk/vri på tarmen. Ikke farlig, men gjorde visst vondt...

Det beste er nok å ta ham med til lege=)

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...