OnlyGodCanJugdeMe Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Hei jeg var på sånn dagmamma intervju og likte ikke kjerringa som intervjuet meg.....starten var greit, men tilslutt gikk hu OVER streken og da mener jeg OVER STREKEN --------------! HUN LURTE PÅ OM JEG HADDE TATT STOFF NOEN GANG? HUN LURTE PÅ HVA JEG SKULLE BRUKE PENGENE PÅ (ALTSÅ DAGMAMMA PENGENE) HUN SPURTE OM JEG KUNNE GI HENNE MITT PERSON NUMMER.......Hva faen skal dette bety? Hva skulle hu med den a? er det normalt med sånne spm? Ble helt taus as!!!!! måtte få det ut! SI MEG ER DET NORMALT........GRRRRRRRRRRRRRRRR:@. Kanskje hu kjenner seg igjen, men det driter jeg i så lenge jg ikke nevner navn eller noe personlig opplysninger!!!!!!!!!!!!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Vet ikke hva som er vanlig. Men hadde noen spurt om hva jeg skulle bruke pengene jeg tjente på.......... Da hadde jeg lurt på om det hadde klikka for de:o)))
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Personnr ditt har hun ikke noe med å ha uansett!!!! Og det andre har hun da ikke noe med helle, mener jeg. Det med stoff er vel kanskje et dårlig forsøk på å finne ut om du bruker det enda eller om det er fare for at du får evnt tilbakefall mens du passer barnet hennes.... Men det er bare idiotisk spør du meg!!!
Gjest Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Hmm, kanskje hun skulle sjekke deg opp mot strafferegisteret ? (kan hvemsomhelst gjøre det egentlig?) Om du har brukt stoff, ok. Hva du skal bruke pengene til - det har ikke hun noe med.
Sivalur Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Hvem som helst kan ikke sjekke opp mot strafferegisteret nei!! Kun dersom man søker på jobb i barnehage eller tilsvarende hvor politiattest er påkrevd, kan dette sjekkes. Du får ikke engang ut din egen politiattest på stasjonen. Det eneste hun kunne brukt personnr til er å sjekke kredittverdigheten din, det _tror_ jeg hvem som helst kan gjøre. Så lenge du skulle jobbe svart(?) så har hun uansett ikke noe med personnr ditt å gjøre - det er jo ikke din kredittverdighet som skulle sjekkes da, men hennes, siden hun skal betale deg penger. Hva du skal bruke pengene til har hun selvsagt ingenting med - du kunne jo spurt henne hva hun bruker sin lønn til!! At hun spurte om du har brukt stoff er vel forsåvidt greit nok, jeg hadde nok ikke spurt om det, men kan vel skjønne at noen lurer på det og ville sagt nei til en som tidligere har brukt stoff (jeg ville nok sagt nei hvis jeg fikk vite at du hadde røyket hasj tidligere for eksempel). Er vel mange som er ute etter dagmamma, så du finner sikkert noen andre barn å passe.
Odine! Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Du svarte vel at du skulle bruke pengene på stoff? ;-) Høres ut som en slitsom mamma å ha med å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå