Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Spør for broren min! Gutten spiste 150ml kl 4 i natt, ville ikke ha noe til frokost, men spiste litt igjen 10.30. Så tilbød de han 150ml rundt 15.00, da spiste han litt. Han har ikke gitt utrykk for at han er sulten, så de ga litt pupp nå, men ville ikke ha så mye av den... Normalt spiser gutten hver andre-tredje time, bortsett fra natten! Siden jeg ikke helt vet hva jeg skal anbefale dem spør jeg her; er det noe å bekymre seg for, skal de ringe lege eller skal de vente å se hvordan kvelden/natta blir og evt. ringe helsestasjonen i morra?
Gjest Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Dersom barnet fremdeles ammes hadde jeg ringt ammehjelpen og hørt om de har noen gode råd. www.ammehjelpen.no Dersom det ikke fører frem hadde jeg ringt til barneavd. på sykehuset og spurt hva de bør gjøre siden han er så liten. Håper det ordner seg og at matlysten kommer tilbake snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå