~AnonYm~ Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Nå er det legge tid for lillegutt. Han fikk noen slurk med melk før grøten.Så spiste han veldig godt med grøt.Prøvde å gi ham litt melk etter det, men det ville han ikke ha. Han er lysvåken/overtrett, og ligger nå og leker for seg selv, men gutten er kjempetrøtt. Skal jeg gå å legge ham, eller vente litt til å se om han vil ha litt melk? Er redd for at han skal våkne om en stund for mer mat, og at natta vil bli å springe frem og tilbake for å gi mat.. (har vært slik de siste nettene desverre) Han er et halvt år, og syns nesten det er litt for gale å måtte gi mat om natta.Siden han har sovet hele natta rundt ganske lenge..Så snudde det seg
Mamma til snart 4 Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Nå har jeg nettopp lagt jenta på 6mnd, hun ville ikke ha melken,kun grøten og hun var også overtrøtt, ta å legg han du, han trenger ikke mer melk, vist han ikke vil ha. jenta mi gråt litt idag for det passet ikke å legge henne, men det gikk over etter 5-10 min. . husk at det er masse væske i gråten. jo lengre du holder han våken jo mer overtrøtt blir han.
Mamma til snart 4 Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 masse væske i grøten skulle det stå, men du forsto vell det;)
~AnonYm~ Skrevet 15. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2008 Ja nå la jeg ham jeg og, og han tok å spiste 120 ml ca på senga, så det er jo bra.. Nå er det bare å innføre rutiner med dette nye systemet(grøt osv) Rutinene har gått så sjeis, så nå får jeg prøve imorgen.. Noen som har noen gode råd om hvordan jeg kan tilrette legge dette siden vi har begynt med grøt?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Vi gir han grøt en drøy time før han skal legge seg, også får han det han vil ha av melk på sengekanten. Da legger han seg god, mett og fornøyd. Hos oss er det grøt halv 7 og i seng klokka 8. Fungerer fint her hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå