Gjest Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Av og til er det fint å kunne svare på innlegg undertegnet "anonym", men hvordan gjør man det? Når jeg svarer på innlegg så står det at innlegget blir signert med mitt nick, og det ser ikke ut til at jeg kan velge noe annet... Vet at jeg kan legge inn et nytt innlegg som anonym, da velger man "anonym" eller eget nick, og det er jo så mange som signerer svar-innlegg som anonym... Kan noe fortelle meg det?
Miss Dynamite Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 du kan ikke være anonym inne på skravle osv... men du kan legge inn innlegg på anonymforum, og der får du det valget
Gjest Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 ...men det er jo mange som svarer på innlegg f. eks på 1. trimester (der jeg er mest) og spes. mange på gutt el jente - forumet som har undertegnet med "anonym".....?? Føler ikke at jeg trenger å være anonym her på skravle, men bare la ut spørsmålet her for jeg fant ikke noe typisk sted dette spørsmålet hører hjemme. Ka jo også si at grunnen til at jeg gjerne vil være anonym av og til er når jeg vil svare litt personlig på spørmål, men jeg ønsker ikke å være for personlig når jeg underegner med mitt eget nick... om dere skjønner... ) ...da er det fint å kunne være anonym iblant.
Gjest Mammamoms Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Jeg får heller ikke velge "anonym" her, men på desemberklubben kan jeg det. Har også lurt litt på hvorfor noen undertegner men "anonym". Jeg mener, hvordan de får det til...
Gjest Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 ..må bare irettesette meg selv, tok visst feil ang. 1 trimester, der er ingen "anonyme" når de svarer andre, men på mange andre debatter som bl. annet "gutt eller jente"? så er det mange som svrer anonymt.... Hvordan kan man det...? Det er det jeg prøver å finne ut...
Gjest Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Hmm, jeg har visst skjønt det nå! ...for på de forumene som det er tillatt og bruke "anonym-nick" så får man også opp dette valget. Der man ikke kan være anonym, somm f. eks på 1 treimester så blir altså innlegg undertegnet med ens eget nick. ...var jo igrunnen ikke så vanskelig, men det tok visst litt tid før jeg skjønte det. Kanskje jeg kan skylle på graviditeten... *ler*
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Det stemmer det du sier. Grunnnen til at du er litt forvirret er at anonymvalget nettopp er fjernet på trimesterforumene og kranglesiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå