dritgrei hei hei! Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 hei min venn! jeg håper dagene dine er ok! jeg tenker på deg selvom jeg ligger her og er litt sånn klutaktig :-)
phantomet Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Hei på deg! Det er vel derfor jeg går rundt og hikker med andre ord..... Formen min er ikke så verst. Vanvittig trett, men det er visst ikke unormalt. Idag har jeg vært kafe og slow shopping med en fin ny venninne, som også er tvilling-gravid. Hun er større og tyngre enn meg siden hun er lengre på vei, så jeg har vel ikke noe å klage på enda tror jeg... Hadde en hyggelig ettermiddag med gutta, siden alle andre var opptatt med sitt. Og har nå funnet ut at den ammestolen jeg hadde i stuen før kanskje er den beste stolen å sitte i av alle...men den står litt knotete plassert i 2.et. Bruker den til lesing for Måka etc. Og heeelt umulig å komme opp av for en stormagetgravid.. Håper du også har det sånn noenlunde i din klutaktige tilstand... Ikke lenge igjen nå min venn!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå