LINDA*** Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Det gjør nemlig jeg. Og har fått greie på at dt ikke er særlig smart. Han er 1 år. MEN. Selv er jeg oppvokst på Sanasol..... Og syntes enda det smaker godt;) Kan jo ikke være såååå farlig å gi det vel? Blir så oppgitt av ting som ikke er bra i 2008, men i 1980 var alt OK......
OsloMor Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Ernæringsfysiologen vår anbefaler oss å ta Sanasol (har multiallergikere), hun har aldri sagt at det er noe galt og hun er jo spesialist i barneernæring. Hvorfor skal det være noe feil med Sanasol Jeg blandet gin med Sanasol en gang, var ung og trengte blandevann, he-he;).
Gjest Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Vi ble anbefalt å gi Sanasol av en barnelege:-) Kan ikke skjønne at det skal være noe galt i det.
EierIkkeFantasi Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 hvor gamle var ungene når de begynte med det?
meg & to små vampyrer Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Er det ikke søtstoff man ikke skal ha før 3 år helst i sanasolen? Trodde det var derfor jeg.
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Vi har fått anbefalt både SANASOL og TRAN sammen, så her er det sanasol i en skje, med tran på toppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå