M-73 Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Huff, er så usikker - skal - skal ikke.... Har tenkt å male gangen, noen sier jeg ikke bør gjøre det, andre sier det går bra... Har i alle fulle fall tenkt å bruke vannbasert oljemaling.. Hva gjør dere??
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Ikke gjør det ! Hvis du skal male så bruk baronessa vannbasert maling. Den gasser lite ved påføring, men det tar lengre tid før gassen blir helt borte.
Gjest Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Har ikke malt selv, men sambo malte soverommet og gangen i påsken. Var oljemaling. Luftet godt ut i 2 dager, så vil vel tro at den verste gassen ble borte da. Holder meg unna selve malejobben når jeg er gravid.¨ Det er noen som har sagt at så lenge det er 3 merker (miljømerker) på oljemalingen så skal den være grei å bruke mens det er gravide i rommet.
Sannellerslik? Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 jeg malte selv alle innerdørene våre.. men da brukte jeg en skikkelig maske. sto også ute å gjor d, og tok de ikke inn igjen før etter ett par dager.. vi brukte oljemaling, ikke vannbasert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå