Gå til innhold

Quinny Freestyle.. En bra vogn eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg som bagvogn, sportsvogn og med bilsete..?

Synes nemlig denne var veldig fin:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lest veldi mye negativt, men også positivt.. Jeg har kjøpt den til min ufødte...

Utrolig mange jeg kjenner har den, og er super fornøyd!!

noen kaller den bare en by vogn osv, men funker veldi bra i skog også. bare låse hjulet det :)

noen klager på at bagen er liten, joa..den er ikke veldig stor, men mitt tantebarn er 6mnd og ligger i den nå så..!!!

Det er veldig smak og behag! jeg elsker den!!! og suuuper god å trill!!

Skrevet

For meg fungerer den strålende fint. Syns den er lettkjørt, stabil og 2åringen trives godt i den.

Var uvant å kjøre de første gangene, i forhold til hvor lett den svinger, måtte følge med litt:)

Den kan også være litt kjip i forhold til soving i sportsdelen, da den er forholdsvis åpen, og luft og lys slipper lett inn. Dette har ikke vært noe problem her, da 2åringen sluttet med å sove på dagtid for leeenge siden:) Har hørt klager på at vognen er både for stor og for liten, men jeg er særs fornøyd. Er mer misfornøyd med butikker som ikke har plass til at folk kommer med barnevogn for å handle. Den er grei å slå sammen, og tar ikke særlig stor plass i bilen. Kjørte veldig greit på snø i vinter, og også grei i litt ulendt terreng.

Bilsetet har jeg ikke prøvd enda, men gleder meg til å ta det i bruk i juni!!!

Anbefaler vognen jeg, men som sagt, det er jo forskjellige meninger om den, og det spørs jo litt hva DU er ute etter.

Lykke til med vognvalget:)

Skrevet

Takk for svar:)

Jeg er hovedsaklig ute etter en vogn som er god til å gå turer med på asfalt og som ikke er for tung i bakker:) Ellers blir det veldig "byvogn" for min del... Har egentlig ikke så mange "krav":) tror jeg skal gå på butikken og prøve ut denne vogna litt:)

Skrevet

Vi har nok desverre ikke vært så veldig fornøyde...

Med bag delen var den fin (bortsett fra at bagen var for liten da jenta var 5 måneder....med vinterpose kunne vi bare glemme det!) men straks vi fikk på sportsdelen ble den veldig ustabil. Tyngdepunktet sitter veldig rart på denn vogna. (hadde også et par tilfeller der den nesten tippa med bagdelen på - og vi var ikke spesielt uforsiktige!!!)

Tenkte før babyen kom at det med bilstetet var utrolig kjekt, tror vi brukte det to ganger....så det ville ikke jeg personlig lagt så mye vekt på.

I tillegg er den veldig bred i bunnstellet, gjør det vanskelig å manøvrere inne i matbuttikker og plassere i bil f.eks, og plassen til å oppbevare noe der nede er utrolig liten og kronglete. Det tok ikke mange ukene før håndbremsen sluttet å virke, og selv med smøring og justering har den aldri fungert igjen. Vogna er også ganske liten, da jenta vår var 18 måneder kunne hun ikke lenger sove godt i den. Kommer ikke på mer i farta, men har overhode ikke vært fornøyd og angrer på dette kjøpet kan du si!

Skrevet

Fin, men UTRYGG og TUNG. Sjekk bla barnevognguiden.no. Vogna mi har tippet med jenta i da hun ble ett år. Tåler ikke tyngde forover i vogna på sportsdelen. Har skiftet dekk utallige ganger og bremsene må strammes hele tiden for å funke. Nå har jeg bekkenløsning, og den er for tung og uhåndterlig for ryggen min nå. Blir en lettere og tryggere vogn neste gang.

Skrevet

hei, jeg har svart på mange linker her og advart mot vogna, i alle trådene har de fleste vært helt enige. Søk på quinny i søkemotoren på bim så vil du finner maaange tråder. Ikke kjøp, du vil angre.

Skrevet

Så ikke skikkelig på nicket ditt før nå, men hvis du har termin i slutten av august får du ikke lange tida med bagdelen...kan ikke skjønne hvordan man skal få plass til skinnpose eller voksipose pluss barn oppi den, og jeg har prøvd begge.....!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...