en deilig gutt:) Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Hei alle sammen. Hvilken type madrass til seng kjøper dere og hvilken størrelsepå dyne?
mammalea med to i magen Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Hei. Jeg har en skikkelig madrass til min sønn, tror det er en rammemadrass. Kjøpte den på på en barneutstyrsbutikk. Jeg er overhode ikke for å bruke skumgummi i senger, verken til voksne eller barn. Jeg beskytter madrassen med tisselaken og dobbelt laken over der. Sønnen min brukte sin "lille"-madrass i 3 år og det er ikke en flekk på madrassen. Når det gjelder dyne er det jo 2 størrelsen til de små. En gang i tiden jobbet jeg med å selge slikt. Da anbefalte vi den største (junior 100x140) til sprinkelsenga, og den minste (65x80) til vogn/vugge/seng. Den midterste størrelsen synes jeg er unødvendig. Koster jo endel å kjøpe sengtøy til alle størrelsene. Men alt er smak og behag, noen bruker den midterste (80x100) til både vogn og seng. Synes den blir for stor i vogna. Lykke til
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Jeg kjøpte dyner (fiberdyner) på Princess i disse gode tilbudsdager
junijente fikk julijente Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Er det vanlig å ha en dyne i senga og en i vogna? Vi har kjøpt voksi-pose, men den blir vel litt "mye" om sommeren, så må vel ha en dyne i vogna også?
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Vi har kjøpt sommerinnlegg til voksiposen, så da skal det vel gå greit å bruke den?? Kosta 399,- på trumf.no
mamman til juliprinsesse Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Vi kjøpte madrass til sprinkelsenga på jysk. en slik tempur lignende sak. husker ikke helt hva den het, vi betalte 400 kr. så har vi kjøpt Høye dyne, en til vogn og vugge (liten) og en til senga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå