minlilletass Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Er dere plaget med humoersvingninger? Jeg kastet nesten stoevsugeren ut vinduet i sted, og maatte legge meg paa sofaen og hylskrike. Saa etter en halvtime har det gaatt over. Herregud, det er nesten skremmende.... Jeg greier liksom ikke aa innse at jeg er gravid, jeg forlanger aa holde paa akkurat som foer. Kanskje jeg maa slappe litt mer av naar jeg blir sliten foer jeg kaster noe mer ut vinduet....
Gjest Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 hehe, jeg er nok ikke like ekstrem ennå men hvem vet. Jeg har veldig nedsatt arbeidsevne i forhold til før svangerskapet, men jeg har bestemt meg for at jeg ikke kommer til å presse meg. Med andre ord så legger jeg meg ned for et godt ord, enten det er fordi jeg er trett eller kvalm. Det flyter nok litt i huset, men jeg tenker at det er ikke så viktig ennå, jeg er førstegangs og har ingen smårollinger som ruller rundt blandt hybelkaninene. Vel, jeg har en katt, men det er den som lager alt støvet, så den overlever nok om det ikke er helt strøkent her. Kanskje det blir lettere for deg hvis du lar kroppen bestemme litt mer hvor mye du orker, og ikke styres så mye av hva du orker til vanlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå